USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Napisy / Earth: Final Conflict
 
Autor Wiadomość
cylon
Anonimowy
#1 - Wysłana: 31 Mar 2006 20:05:19
Odpowiedz 
sorry czy są dopasowania
do wersji 1_oryginal_tv_DIV3
do odc.:
1x20 Infection 191.3mb 30.303fps
1x21 Destruction 191.8mb 30.303fps
1x22 The Joining 183.5mb 30.303fps

do tych odc napisy robil gmerek
wczesniej dave zamieszczal dopasowania do div3
moze ktos ma te dopasowania do tych odc?a moze ktos by dopasowal?

wiem ze moze zostane obrzucony czemu sam tego nie zrobie...
ale chyba warto zapytac
cylon
Anonimowy
#2 - Wysłana: 3 Kwi 2006 22:36:18
Odpowiedz 
widze że chyba jako jedyny posiadam owe wersje
nie szkodzi...
do 1x20 dopasowanie juz zrobione i wyslane moze sie komus jeszcze przyda
kolejne 2 bedą pojutrze
pozdro...
krzemyk
Anonimowy
#3 - Wysłana: 5 Kwi 2006 11:53:50
Odpowiedz 
Dokładnie, chyba ty masz tylko taką wersje (chociaż nie powiem, że nie widziałęm odcinkow w tej wersji), ale jednak najlepszą jakość obrazu ma wersija dual audio, dźwięk niestety pozostawia wiele do życzenia...
cylon
Anonimowy
#4 - Wysłana: 5 Kwi 2006 16:50:01
Odpowiedz 
wiem wersja jest słaba ale taka dostałem od znajomego...
kolejne sezony "organizuje" sobie juz sam w wersji dual audio...
cylon
Anonimowy
#5 - Wysłana: 5 Kwi 2006 17:31:39
Odpowiedz 
...gdyby jednak ktos mial taka wersje dopasowania wysłane...
krzemyk
Anonimowy
#6 - Wysłana: 7 Kwi 2006 17:20:23
Odpowiedz 
A tak przy okazji to wyszedł dvdrip opierwszego sezonu...
 
USS Phoenix forum / Napisy / Earth: Final Conflict

Twoja wypowiedź
Styl pogrubiony  Styl pochylony  Obraz Łącza  URL Łącza  :) ;) :-p :-( Więcej emotikon...  Wyłącz emotikony

» Login  » Hasło 
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą tutaj pisać. Zaloguj się przed napisaniem wiadomości albo zarejstruj najpierw.
 
Wygenerowane przez miniBB®


© Copyright 2001-2009 by USS Phoenix Team.   Dołącz sidebar Mozilli.   Konfiguruj wygląd.
Część materiałów na tej stronie pochodzi z oryginalnego serwisu USS Solaris za wiedzą i zgodą autorów.
Star Trek, Star Trek The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager oraz Enterprise to zastrzeżone znaki towarowe Paramount Pictures.

Pobierz Firefoksa!