USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Napisy / Think Tank zniknął?

Autor Wiadomość
Q jr.
Anonimowy
#1 - Wysłana: 23 Sty 2006 22:47:43
Co się dzieje z Think Tank? Od kilku dni nie można się dostać na stronę. W grupach dyskusyjnych cisza na ten temat.

Q jr.
Alek Roj
Użytkownik
#2 - Wysłana: 23 Sty 2006 23:14:37 - Edytowany przez: Alek Roj
Z tym serwisem jest taka dziwna sprawa (nie znam się na informatyce), że raz jest, raz go nie ma. Czasem wystarczy spróbować ponownie po kilku minutach, żeby strona otworzyła się bez problemu.
Grzybek
Użytkownik
#3 - Wysłana: 23 Sty 2006 23:29:17
Teraz wszystko jest ok (jak i przez caly dzien). Moze popelniasz moj stary blad? Czesto z rozpedu wpisuje koncowke .pl a to jest .com .
Q jr.
Anonimowy
#4 - Wysłana: 24 Sty 2006 18:09:20
Dzięki. W IE od razu mi zaskoczyła, a w Operze ciągle nie mogą jej otworzyć (choć przedtem tylko tu ją otwierałem.
The_D
Użytkownik
#5 - Wysłana: 24 Sty 2006 20:26:26
Hmm. Ciekawe. Rzeczywiście w IE się otwiera. Za to w Operze i Firefoksie nie.
gwene
Użytkownik
#6 - Wysłana: 27 Sty 2006 18:11:30
witam

u mnie od tygodnia ani razu mi sie nie otworzyla a sprawdzalem juz na 4 roznych przegladarkach

pozdrawiam
gwene
The_D
Użytkownik
#7 - Wysłana: 27 Sty 2006 19:03:25
W każdym razie sprawa jest o tyle dziwna, że przeglądarki wywalają się nie na samym wczytywaniu strony, ale na wyszukiwaniu serwera. A z tego co wiem, to i TT, i Phoenix znajdują się na jednym serwerze Kai'a. Myślałem, że może coś złego dzieje się Z DNS-em, a IE korzysta z windowsowego DNS-cache. No ale napisy.gwflota.com nawet się pingnąć nie chce, a pod IE ciągle chodzi.
Pah Wraith
Użytkownik
#8 - Wysłana: 27 Sty 2006 19:18:59
U mnie na FireFoxie działa jak złoto o każdej porze. Przykład sprzed minuty:
[img=http://img502.imageshack.us/img502/7918/ttank4rn.th.jpg]
zbyxo
Anonimowy
#9 - Wysłana: 28 Sty 2006 00:49:29
U mnie na Firefoxie, Netscape, IE (direct connect lub proxy) nie dziala od tygodnia. Dawniej nie mialem absolutnie zadnych problemow.