USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Różności / Komiks

Autor Wiadomość
Joe Chip
Użytkownik
#1 - Wysłana: 1 Wrz 2014 14:13:34
Odpowiedz 
Witam

Mam plany powiązane ze zrobieniem historii obrazkowej z gatunku fantastyka. Praktycznie wszystko jeśli chodzi o scenariusz wymyśliłem, jest problem tylko ze znalezieniem partnera, który by mi twory mojej wyobraźni potrafił przenieść na papier. Konkretnie potrzebuje profesjonalnego rysownika. Jest tu ktoś tak utalentowany? Może jakieś rady? Jestem w tym amatorem lecz zapał nieustający.

Historia ma charakter oniryczny bo całość dzieje się w krainie snu a bohaterką jest młoda 30-letnia kobieta, która na początku siedząc w nocy w wysokościowym biurowcu na wysokim piętrze kładzie się spać po czym się zaczyna rzecz właściwa. Powiem, że ambicje czego to ma się tyczyć są wysokie. Starczy, że wspomnę główne źródła, inspiracje: Kubrickowska Odyseja, gra video Quake, te dwa przede wszystkim lecz pojawią się i inne. Ktoś może pomyśleć, że i Alicja Lewisa Carolla i chyba będzie to słuszne.

Człowiek, który by ze mną pracował myślę, że musiałby pałać miłością do gatunku lecz również do stylistyki horroru bo całość ma mroczny charakter ( wspomniana gra mówi wiele ). Zapewne praca musiała by zacząć się od porobienia paru szkiców.

Czekam na odzew i pozdrawiam
Seybr
Użytkownik
#2 - Wysłana: 1 Wrz 2014 14:46:49
Odpowiedz 
Joe Chip:
Konkretnie potrzebuje profesjonalnego rysownika.

Kiedyś rysowałem i to z sukcesami. Za komiksami nie przepadam. Wiesz ciężko ci będzie kogoś wyhaczyć. Np. w moim wypadku brak czasu, praca, rodzina i kasa na którą trzeba pracować. Moje hobby a poświęcenie swojego czasu na rysowanie. To nie jest 5 minut. Jak sam nie potrafisz rysować to raczej twój plan spali.
Takie tematy widziałem w sieci, kończyło się na kilku stronach komiksu.
Joe Chip
Użytkownik
#3 - Wysłana: 1 Wrz 2014 16:44:41 - Edytowany przez: Joe Chip
Odpowiedz