USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Różności / Prośba o pomoc w badaniu

Autor Wiadomość
Zirilla
Użytkownik
#1 - Wysłana: 13 Gru 2011 18:14:19
Odpowiedz 
Witam!
Jestem studentka III roku psychologii. Bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety (niecałe 10 minut!). Badanie polega na ocenie stopnia słuszności podjętych decyzji. Wyniki ankiety posłużą mi do napisania pracy zaliczeniowej na psychologię eksperymentalną.
Link do ankiety:
http://moje-ankiety.pl/respond-17442.html
Każdy głos się liczy! Brakuje mi jeszcze sporo do wymaganej liczby badanych. Będę szalenie wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam
Ania
Radion
Użytkownik
#2 - Wysłana: 13 Gru 2011 18:23:50
Odpowiedz 
Proszę bardzo
Seybr
Użytkownik
#3 - Wysłana: 13 Gru 2011 18:47:09 - Edytowany przez: Seybr
Odpowiedz 
Na pytanie o wątrobie, młodej kobiecie i alkoholiku.

Szkoda że nie ma odpowiedzi typu. Decyzja całkowicie słuszna.....
Ja wżyciu nigdy bym nie dał pijakowi nowej wątroby, sam jest sobie winien. Facet ma 65 lat i raptownie przestanie pić a śmierć zawita z innego okna, alkohol negatywnie nie tylko wpływa na jeden organ. Same szanse przeżycia to nie najważniejszy punkt.

Pytania w ankiecie się powtarzają.
Radion
Użytkownik
#4 - Wysłana: 13 Gru 2011 20:20:17
Odpowiedz 
Seybr
Zauważyłem ale końcówka jest inna raz pacjent żyje a raz jest sztywny, wiec pewnie chodzi o to czy byś stwierdził inaczej jakby przeżył a inaczej jakby zmarł.
Bashir
Moderator
#5 - Wysłana: 13 Gru 2011 20:21:03
Odpowiedz 
Seybr:
Pytania w ankiecie się powtarzają.

hm. specjalistą nie jestem ale ponoć tak się konstruuje ankiety, żeby sprawdzić czy badany faktycznie wypełnia ankietę (zastanawia się nad tym), czy wypisuje byle co.
Alucard87
Użytkownik
#6 - Wysłana: 13 Gru 2011 20:42:01
Odpowiedz 
Bashir
Raz wypełniałem taką ankietę (właśnie coś z psychologii było), gdzie było 1000 pytań (serio!), a tak na prawdę było ich ledwie 200
Seybr
Użytkownik
#7 - Wysłana: 13 Gru 2011 21:14:25
Odpowiedz 
Radion
Bashir