USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Różności / Kawiarenka [luźne rozmowy] - faza II
 Strona:  ««  1  2  3  4  5  ...  77  78  79  80  81  »» 
Autor Wiadomość
Seybr
Użytkownik
#31 - Wysłana: 25 Kwi 2010 10:52:54
Odpowiedz 
Jurgen

Nie jestem prawnikiem :P.

Eviva:
Może sędzia był po dobrym kielichu i znakiem tego pełen życzliwości dla świata?

Mój znajomy miał podobny problem. Nie dość że obniżyli karę, to punktów nie dostał.

Puki co ja jako kierowca nie dostałem ani jednego mandatu.
Eviva
Użytkownik
#32 - Wysłana: 25 Kwi 2010 11:01:20
Odpowiedz 
Seybr:
ja jako kierowca nie dostałem ani jednego mandatu.

Może po prostu jesteś dobrym kierowca i nie piratujesz na jezdni ?
Adek
Użytkownik
#33 - Wysłana: 25 Kwi 2010 13:09:36 - Edytowany przez: Adek
Odpowiedz 
Eviva:
Seybr: ja jako kierowca nie dostałem ani jednego mandatu.
Może po prostu jesteś dobrym kierowca i nie piratujesz na jezdni ?

Ja tak samo nie dostałem jeszcze od 1994 r. ani jednego mandatu. Raz tylko nie wiedziałem w Szczecinie, że zaparkowałem jeszcze w strefie płatnego parkowania. Ja wracam z rozmowy o pracę a tu kwitek za wycieraczką. (ale takie coś chyba się nie liczy jako mandat, prawda? ).
Ja najbardziej pękam i z drugiej strony współczuję kierowcom, kiedy nasza kochana Policja w okresie letnim skrupulatnie ciągnie kasę z fotoradarów na krajowej 3-ce nad morze, tam wystarczy nie raz przekroczyć tylko o 10 km/h i dostajesz pamiątkowe, płatne zdjęcie z wakacji. A co ciekawe np cioci koleżanka, która miała tą pamiątkę w sierpniu, od Policji dopiero dostała mandat pocztą w październiku.
Ja przeważnie jeżdżę trasami alternatywnymi (zwłaszcza w wekendy) żeby tam w korkach nie stać bo nie ma sensu marnować pięknego dnia na stanie w korku gdzieś na trasie. To samo na południu Polski, zakopiankę omijaliśmy szerokim łukiem. Raz się wystaliśmy i mieliśmy potąd.
kanna
Użytkownik
#34 - Wysłana: 25 Kwi 2010 20:22:36
Odpowiedz 
Byłam na Wyspie tajemnic. Ktos widział? Bo bym jedną sprawę chciała skonsultować.
Jurgen