USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Różności / Raport NASA: Astronauci latali w kosmos po pijanemu
 Strona:  ««  1  2 
Autor Wiadomość
Q__
Moderator
#31 - Wysłana: 29 Lip 2007 21:33:32
Odpowiedz 
Bubu koniokrad

No ale w kazdym razie bron atomowa ma wiele krajow

Mylisz fuzję z rozpadem :]]

Tak, ale tytul topicu brzmi "Raport NASA: Astronauci latali w kosmos po pijanemu". Wiec hcyba nie po 3 piwach

Skąd wiemy czy nie było w tym dziennikarskiej przesady? Ilości promili nie znamy...

Spokojnie, juz chcielibysmy latac po naszym ukladzie slonecznym, zalozyc baze na Marsie bo to takie spektakularne.

Bo nam to Trek, "Odyseja kosmiczna", "Pirx" od lat obiecują.... Jak rzekł cytowany przeze mnie dość często Dukaj: "Kosmos został mnam obiecany"...

A co z odkryciami w dziedzinie chemii, fizyki dokonanym dzieki probkom dostarczonym z przestrzeni? Zdobyta w ten spodob wiedza procentuje poprzez wprowadzanie do codziennego uzytku urzadzen nimi inspirowanych

Ależ doceniam to doceniam... (A jak pięknie procentują wyniki tych badań w utworach hard SF.)

To pytanie do mnie czy do administracji Buscha? I do innych przywodcow z Bliskiego Wschodu, Azji, Afryki..

Raczej gorzkie pytanie retoryczne rzucone w milczącą czarną pustkę Wszechświata...
Bubu koniokrad
Użytkownik
#32 - Wysłana: 29 Lip 2007 21:42:26
Odpowiedz 
Mylisz fuzję z rozpadem

Przeciez porzucilem tamta mysl i podalem nowa bez nawiazania. Gdzie napisalem ze w bombie atomowej dochodzi do syntezy??

Ilości promili nie znamy

Czyli duskusja z powodu braku dokladnych danych nie ma sensu..

Bo nam to Trek, "Odyseja kosmiczna", "Pirx" od lat obiecują

I na tym sie zakonczy. My na 99% niedozyjemy regularnych miedzyplanetarnych podrozy ( ale wyprawe na Marsa tak), nie mowiac o rozmachu na miare ST

jak pięknie procentują wyniki tych badań w utworach hard SF

Jesli polaczy sie w odpowiednich proporcjach umiejetnosci literackie z wiedza naukowa.

Raczej gorzkie pytanie retoryczne rzucone w milczącą czarną pustkę Wszechświata

Ladne stwierdzenie. Moze do kogos dotrze. Ale George chyba nie slyszal bo nic sie nie zmienilo
Q__
Moderator
#33 - Wysłana: 29 Lip 2007 21:50:37
Odpowiedz 
Bubu koniokrad

Czyli duskusja z powodu braku dokladnych danych nie ma sensu..

To sugerowałem...

I na tym sie zakonczy. My na 99% niedozyjemy regularnych miedzyplanetarnych podrozy ( ale wyprawe na Marsa tak), nie mowiac o rozmachu na miare ST

Niestety i zaczynam się z tym godzić... Choć jako dziecko miałem całkiem inne nadzieje... Jednak niecierpliwość pozostaje...

Jesli polaczy sie w odpowiednich proporcjach umiejetnosci literackie z wiedza naukowa.

Jak dużo ciekawie przekazanej wiedzy to i na chropowatość czy prostotę stylu można oko przymknąć...

. Ale George chyba nie slyszal bo nic sie nie zmienilo

Pewnie słyszał to od wielu... Ale jak sie ktoś uprze...
Darnok
Użytkownik
#34 - Wysłana: 29 Lip 2007 21:54:37
Odpowiedz 
Q__
Jak masz dobrą karmę, to w następnym życie reinkarnujesz się do astronauty regularnych podróży międzygwiezdnych głowa do góry
Q__
Moderator
#35 - Wysłana: 29 Lip 2007 21:55:56
Odpowiedz 
Darnok

Jak masz dobrą karmę, to w następnym życie reinkarnujesz się do astronauty regularnych podróży międzygwiezdnych

I będę znany pod nazwiskiem Pirx, Kirk, Picard lub... Crusher?
4_z_Szesciopaka
Użytkownik
#36 - Wysłana: 30 Lip 2007 20:28:29
Odpowiedz 
beverly na ten przykład
Bubu koniokrad
Użytkownik
#37 - Wysłana: 31 Lip 2007 19:26:19
Odpowiedz 
I będę znany pod nazwiskiem Pirx, Kirk, Picard lub... Crusher?

Intuicyjna chec zostania kims wyjatkowym. A co jak bys zostal tym mulowatym sluga Grand Nagusa Zeka?
Q__
Moderator
#38 - Wysłana: 1 Sier 2007 11:21:39
Odpowiedz 
4_z_Szesciopaka

beverly na ten przykład

Niezbadane są reguły reinkarnacji

Bubu koniokrad

A co jak bys zostal tym mulowatym sluga Grand Nagusa Zeka?

Rzucił to w cholerę. Zwiał do Fedrecji i wstąpił do GF
 Strona:  ««  1  2 
USS Phoenix forum / Różności / Raport NASA: Astronauci latali w kosmos po pijanemu

Twoja wypowiedź
Styl pogrubiony  Styl pochylony  Obraz Łącza  URL Łącza  :) ;) :-p :-( Więcej emotikon...  Wyłącz emotikony

» Login  » Hasło 
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą tutaj pisać. Zaloguj się przed napisaniem wiadomości albo zarejstruj najpierw.
 
Wygenerowane przez miniBB®


© Copyright 2001-2009 by USS Phoenix Team.   Dołącz sidebar Mozilli.   Konfiguruj wygląd.
Część materiałów na tej stronie pochodzi z oryginalnego serwisu USS Solaris za wiedzą i zgodą autorów.
Star Trek, Star Trek The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager oraz Enterprise to zastrzeżone znaki towarowe Paramount Pictures.

Pobierz Firefoksa!