USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Science-Fiction / Starwars
 Strona:  ««  1  2  3  ...  132  133  134  135  136  137  138  »» 
Autor Wiadomość
Q__
Moderator
#3991 - Wysłana: 22 Maj 2019 20:15:45 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
mozg_kl2

mozg_kl2:
gwiezdne-wojny-sk ywalker-odrodzenie-zdjecia-nowe-postacie

No, nawet oryginalny klimat mają niektóre z tych fot (zwł. o scoundrelkę mi chodzi..), choć jakby trochę mało starwarsowy. Dorzucam linki źródłowe:
https://www.vanityfair.com/hollywood/2019/05/star- wars-cover-story
https://www.vanityfair.com/hollywood/photos/2019/0 5/star-wars-the-rise-of-skywalker-exclusive-photos

A co do przytoczonych wypowiedzi:

1. Kennedy:

Niekoniecznie można też odtworzyć podejście Marvela, gdzie bierzesz postacie i budujesz serie wokół nich.

I 2. Abramsa:

Przy siódemce czułem się zobowiązany wobec Gwiezdnych Wojen. Robiłem najlepiej jak potrafię film, który w moim odczucie był tym, czym powinny być Gwiezdne Wojny. Teraz czułem się bardziej buntownikiem. Pomyślałem sobie: walić to. Zrobię to, co uważam za słuszne, ponieważ takie jest, a nie, że jest związane z czymś ważnym

To:

1. Brawo Kathleen, w końcu rozumiesz. Tylko wokół czego chcesz budować, skoro świat rozwaliliście w dwu poprzednich filmach (i legendaryzując EU)?

2. A Ty, J.J., brzmisz jak... Johnson?

Natomiast jeśli chodzi o tytuł, to zabawne by było gdyby Luke z Mocy zmartwychwstał, realizując - jako Jedi - odwieczne marzenie Sithów. (I wtedy mogliby nawet nowy zakon zmartwychwstańców Skywalkerami po nim nazwać...)*

* Oczywiście to by zamykało drogę do sensownych kontynuacji, bo trudno uczynić świat nieśmiertelnych absorbującym dla śmiertelnego widza... I nie-abstrakcyjnym. (Z jednej strony może to i dobrze by wyszło, bo sequele mielibyśmy z głowy, ale z drugiej, jak pomyślę, że wzięliby się za przepisywanie na nowo ery TOR...)
mozg_kl2
Użytkownik
#3992 - Wysłana: 27 Maj 2019 13:54:33
Odpowiedz 
Q__
Moderator
#3993 - Wysłana: 27 Maj 2019 14:01:30 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
mozg_kl2

mozg_kl2:
fa ni-nie-chca,-by-scenarzysci-serialu-gra-o-tron-zaj eli-sie-saga

Nie dziwi nic... ;]
mozg_kl2
Użytkownik
#3994 - Wysłana: 29 Maj 2019 21:10:14
Odpowiedz 
Q__
Moderator
#3995 - Wysłana: 29 Maj 2019 21:40:18
Odpowiedz 
mozg_kl2

mozg_kl2:
kim-jest-rey-plotka-o-pochodzen iu

Fajne... Zacytowali plotę, by zakończyć jej ostrym zdementowaniem.

Ale skoro już ją przytoczyli... Silną wrażliwość na Moc w rodzinie Skywalkeróiw rozumiem... Ale w rodzinie Solo (i nie po Leii)?
mozg_kl2
Użytkownik
#3996 - Wysłana: 3 Cze 2019 20:02:55
Odpowiedz 
Q__
Moderator
#3997 - Wysłana: 3 Cze 2019 20:57:48
Odpowiedz 
mozg_kl2

mozg_kl2:
ron-howard-to-takze-wina-trolli

Nie ma co zwalać winy na szczające do mleka krasnoludki, Panie Howard. Rzecz zdolna trafiać do szerokiej widowni sprzeda się i wbrew hejtowi, choćby i zasłużonemu (dowodów sporo - od "Transformers" po "Captain Marvel"), a produkcje wybitne, nawet jeśli źle zarobią, historia doceni (exemplum: "Blade Runner"). Znaczy: weź Pan to na klatę i tyle... (Co mówię jako fan "Willowa", "Apollo 13" i "Pięknego umysłu".)
mozg_kl2
Użytkownik
#3998 - Wysłana: 8 Cze 2019 13:40:58
Odpowiedz 
Q__
Moderator
#3999 - Wysłana: 8 Cze 2019 13:53:24
Odpowiedz 
mozg_kl2

mozg_kl2:
battlefront-ii-dr oideki

Droideki dobra rzecz, inaczej Thrawn by ich nie używał...
mozg_kl2
Użytkownik
#4000 - Wysłana: 8 Cze 2019 19:55:42
Odpowiedz 
Q__
Moderator
#4001 - Wysłana: 8 Cze 2019 21:05:46 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
mozg_kl2

mozg_kl2:
star-wars-jedi-up adly-zakon-w-akcji-zobacz-15-minut-rozgrywki

Cal Kestis? Czyli jednak nie Kanan?

A sama gra wygląda b. przyzwoicie, i fajnego robocika mają. Tylko ten Wookie jakiś wyleniały... I Saw mało sawowaty...

ps. Swoim zwyczajem ekstrahuję link:
http://www.youtube.com/watch?v=8939aURV9Dc
mozg_kl2
Użytkownik
#4002 - Wysłana: 8 Cze 2019 23:31:37
Odpowiedz 
Q__
Moderator
#4003 - Wysłana: 9 Cze 2019 01:10:46 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
mozg_kl2

mozg_kl2:
star-wars-jedi- fallen-order-nie-generuje-zbyt-wiele-ekscytacji

Czy ja wiem? Na YT jednak znacząca przewaga upów nad downami...

(Chyba więc nie tylko mnie ładne pokazanie świata przesłania w tym wypadku minusy.)
mozg_kl2
Użytkownik
#4004 - Wysłana: 9 Cze 2019 15:57:10
Odpowiedz 
Q__
Moderator
#4005 - Wysłana: 9 Cze 2019 16:06:25 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
mozg_kl2

mozg_kl2:
tworcy-o-fabule

Trochę szkoda, że będzie można operować tylko po jednej stronie Mocy...

mozg_kl2:
i-inspiracjach-innymi-g rami

Hmm... Ani słowa o The Force Unleashed i Battlefrontach?
mozg_kl2
Użytkownik
#4006 - Wysłana: 15 Cze 2019 10:28:21
Odpowiedz 
Q__
Moderator
#4007 - Wysłana: 15 Cze 2019 12:53:01 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
mozg_kl2

mozg_kl2:
szkic-koncepcyjny-serial

Trochę mnie śmieszy takie - pachnące desperacją - rzucanie się przez Lucasfilm na ludzi, który GoT robili (bo jak raz wygenerowali - do czasu - sukces, to i drugi raz to zrobią), ale przeciwko Belshawowi nic nie mam (choć wizualny styl Gry... średnio mi podszedł), niech się wykazuje. Byle tylko z mrokiem nie przegiął, bo - IMHO - brudny styl był jedną z przyczyn klapy "Solo".

A Emmę Thompson mogliby zatrudnić, jak się tak naprasza.
mozg_kl2
Użytkownik
#4008 - Wysłana: 17 Cze 2019 10:45:29
Odpowiedz 
MarcinK
Użytkownik
#4009 - Wysłana: 17 Cze 2019 11:31:15
Odpowiedz 
To był po prostu beznadziejny film, pogódźcie się z tym
Q__
Moderator
#4010 - Wysłana: 17 Cze 2019 13:44:57
Odpowiedz 
mozg_kl2

Wysyp takich badań (i nie ma w tym wypadku znaczenia, czy prowadzone są z oddolnej inicjatywy, czy Disney je sponsoruje) pokazuje b. jasno jak istotnym zjawiskiem kulturowym pozostaje SW...

MarcinK

Jedno nie wyklucza drugiego. I zły film można krytykować merytorycznie, a można seksistowsko (dowodem "Ghostbusters" z 2016).
mozg_kl2
Użytkownik
#4011 - Wysłana: 21 Cze 2019 09:47:26
Odpowiedz 
Q__
Moderator
#4012 - Wysłana: 21 Cze 2019 11:50:08 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
mozg_kl2

mozg_kl2:
Okładka 10 na 10

Fakt, wspomnienia związane z graniem w TIE-Fightera z miejsca powracają .
mozg_kl2
Użytkownik
#4013 - Wysłana: 22 Cze 2019 11:33:20
Odpowiedz 
Q__
Moderator
#4014 - Wysłana: 22 Cze 2019 12:11:45 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
mozg_kl2

mozg_kl2:
mark-hamill-o-tym-jak-luke-powr oci

Force ghost? Taka oczywista oczywistość .
MarcinK
Użytkownik
#4015 - Wysłana: 22 Cze 2019 21:23:08
Odpowiedz 
Skoro dali nam Tarkina to mogli by się wysilić i zrobić z Hamila CGI babę, to był by szok co najmniej na miarę śmierci Solo
Q__
Moderator
#4016 - Wysłana: 22 Cze 2019 22:35:59
Odpowiedz 
MarcinK

Że niby w głębi duszy był transką i dopiero po śmierci miał możliwość przyjąć płeć swoich marzeń?
mozg_kl2
Użytkownik
#4017 - Wysłana: 25 Cze 2019 19:55:03
Odpowiedz 
Q__
Moderator
#4018 - Wysłana: 25 Cze 2019 20:15:22 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
mozg_kl2

mozg_kl2:
japonski-tytul-moze-zdradzac-co s-o-filmie

W sumie wciąż jest sporo opcji: 1. Rey jest z rodu Skywalkerów, 2. Luke (w jakiejś formie) zmartwychwstanie, 3. powstanie zakon Skywalkerów.

ps. Tymczasem dostaliśmy rozszerzoną wersję gameplay'a Star Wars - Jedi: Fallen Order:
https://www.youtube.com/watch?v=WXpxWy8DJSE
mozg_kl2
Użytkownik
#4019 - Wysłana: 26 Cze 2019 09:59:05
Odpowiedz 
Zostawiam jako ciekawostkę

Centralna Komisja Wyborcza w Kijowie zarejestrowała kandydaturę Darta Wiktorowicza Wejdera. On będzie kandydował do parlamentu z ramienia "Bloku Darta Wejdera".

Tak, tu chodzi o Dartha Vadera

Ale jakby ktoś przeoczył, Darth Vader wpisał się na stałe od ładnych paru lat w polityczny folklor Kijowa.

A tu mały zbiór fotografii z jego publicznych wystąpień za ostatnie kilka lat.

Слава Темней стороне сили!

[b]
resetta
Użytkownik
#4020 - Wysłana: 26 Cze 2019 22:09:32 - Edytowany przez: resetta
Odpowiedz 
MarcinK:
To był po prostu beznadziejny film, pogódźcie się z tym

E tam, ogladalo sie go dobrze jako filmidlo w trakcie, dopiero po obejrzeniu jak sie czlowiek zaczal zastanawiac nad postepowaniem niektorych postaci czy pomyslami fabuly, to sie zaczynaly robic dziury i idiotyzmy. Nie mozna nie powiedziec, ze i tutaj nie poznajdywaly sie jakies fajne scenki czy pomysly. Wizualnie np. taranowanie trojkata albo ta krwawo-solna planeta... Nawet ta walka Luka robi wrazenie co by nie mowic, nawet jezeli ludzie potem mieli niesmak co do uswiadomienia sobie, ze to zwid...
Nie czepiam sie tez latajacej Lei w zwiazku z tym, ze w ksiazkach jednak te Moc miala. Jak juz to chyba bardziej mi sie podobalo niz pierwsza czesc i Solo od polowy. Bronie tez do pewnego stopnia Luka z jego checia zabicia bratanka, byc moze nie zgadza sie to z rysem ksiazkowym, ale psychologicznie nawet w przypadku Jedi jest do obronienia, poza tym Jedi zawsze byli malo ogarnieci psychicznie, mimo twierdzenia z ekranu, ze osiagneli jakas tam rownowage, wiedze o swiecie, ze ho ho i nirvane.
Smieszne jest i tragiczne, ze seria stala sie serialem z kolejnym odcinkiem na Boze Narodzenie, ale nadal jest jakas szansa, ze ktores odcinki beda dobre, lepsze... Niech tez kreca te 50 lat, ludzie nie sa wieczni jak i mody, beda sie zmieniac kolejni producenci...
To co rzeczywiscie irytuje, to robienie postaci kobiecych idiotek Mary Sue na sile, zeby niby umniejszyc tym role facetow, a skutek jest chyba odwrotny...
No i marnowanie pomyslow, potencjalow jak uniwersum ksiazkowe czy wlasnie Snork...
Pamietam jak strasznie objezdzano Wojne klonow, a mnie sie to ogladalo w miare, w miare, tak samo jak te ostatnia czesc, a dzis docenianie tego co sie odrzucalo absolutnie. Moze tylko dlatego, ze dzis gorsze, a moze dlatego, ze jednak sie percepcja na pomysly pewne zmienila...
Rey nie znosze od samego poczatku, do czarnego sie przekonalam, chociaz jako czlowiek jest fajniejszy niz jako postac. Pilot jest mi wciaz obojetny... Rose zepsuli strasznie...
A czarny wnuczek, brzydal i rozkapryszony bachor to juz szkoda slow...
 Strona:  ««  1  2  3  ...  132  133  134  135  136  137  138  »» 
USS Phoenix forum / Science-Fiction / Starwars

Twoja wypowiedź
Styl pogrubiony  Styl pochylony  Obraz Łącza  URL Łącza  :) ;) :-p :-( Więcej emotikon...  Wyłącz emotikony

» Login  » Hasło 
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą tutaj pisać. Zaloguj się przed napisaniem wiadomości albo zarejstruj najpierw.
 
Wygenerowane przez miniBB®


© Copyright 2001-2009 by USS Phoenix Team.   Dołącz sidebar Mozilli.   Konfiguruj wygląd.
Część materiałów na tej stronie pochodzi z oryginalnego serwisu USS Solaris za wiedzą i zgodą autorów.
Star Trek, Star Trek The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager oraz Enterprise to zastrzeżone znaki towarowe Paramount Pictures.

Pobierz Firefoksa!