USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Science-Fiction / Indiana Jones
 Strona:  ««  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »» 
Autor Wiadomość
Madame Picard
Moderator
#181 - Wysłana: 22 Cze 2008 21:29:26
Odpowiedz 
Straaaaasznie jestem rozczarowana tym filmem .
Wszystkiego było w nim za dużo: efektów specjalnych, efekciarskich bijatyk, pojedynków i pościgów, dowcipów (choć sporo było niezłych; w ogóle dialogi są mocną stroną filmu)... Wrzucono w ten film wszystko, co się dało: El Dorado, poszukiwanie skarbów, parapsychologiczne kryształowe czaszki (?), maniaka (maniaczkę ) poszukującego władzy nad światem i Wielkiej Broni itd. i to cokolwiek bez ładu i składu. Ktoś zapomniał natomiast o wrzuceniu logicznego scenariusza. Jakby mi ktoś wytłumaczył, o co właściwie w tym filmie chodziło, jakie było znaczenie tych wszystkich motywów dla rozwoju fabuły, to byłabym wdzięczna. O ile tak do połowy film jeszcze trzymał się kupy, a fajne smaczki w postaci mccarthy`owskiego "IPN-u" nadawały mu pozór odrobinę głębszej myśli, to od połowy film wyglądał sprawiał wrażenie, jakby "scenarzysta forsę wziął, potem zaczął pić". Słowo, które kołatało mi się po głowie w trakcie filmu, to "bulimia". O ile wcześniejsze filmy to był smaczny, choć może nie bardzo pożywny obiadek, to to był atak bulimii: wrzućmy w widza wszystko, co się da.
Straszne rozczarowanie .
Q__
Moderator
#182 - Wysłana: 23 Cze 2008 03:01:26
Odpowiedz 
Madame Picard

Wszystkiego było w nim za dużo: efektów specjalnych, efekciarskich bijatyk, pojedynków i pościgów, dowcipów (choć sporo było niezłych; w ogóle dialogi są mocną stroną filmu)... Wrzucono w ten film wszystko, co się dało

Jednym słowem jest to film najbliższy (z dotychczasowych) "dwójce", nakręcony w duchu SW PT (równy przerost "szybkich obrazków" nad treścia) i wyposażony w finał a'la "Bliskie Spotkania III Stopnia". Panowie powielaja samych siebie.
Picard
Użytkownik
#183 - Wysłana: 27 Cze 2008 14:15:19 - Edytowany przez: Picard
Odpowiedz 
Madame Picard
Q__

Z radoscia informuje,ze dzis wlasnie stalem sie posjadaczem kapelusza wystawianego na Allegro:
http://www.allegro.pl/item385067495_kapelusz_india na_jones.html
Jesli mi sie uda wkleje tu jakas fotke mojego nabytku!
A co do filmu - Madame pozostaje mi wspolczuc Ci,ze nie bawilas sie na nowym Indinm tak dobrze jak ja. Mnie nowy film nie podobal sie wprawdzie tak bardzo jak czesc pierwsza i trzecia cyklu, ale byl - w moim odczuciu- lepszy niz czesc druga. Fakt nowe dzielo panow Spielberga i Lucasa jest miejscami przeładowane ale mnie wiele z przedstawionych tam tresci sie podoba, np. odwolania do szeroko pojetej mitologi, czy tez tzw. miejskich legend Nowego Swiata, spekulacje oparte o fakty historyczne:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Francisco_de_Orellana
W poprzednich filmach mielismy koloryt i mity Starego Swiata teraz mamy do czyniania fantazyjnymi ,,wierzeniami” obu Ameryk, mamy wiec konkwistadorów, zaginione miasta i obcych – jak dla mnie ma to sens. Załuje tylko,ze tej czesci legendy nie było w filmie: ,,tajemniczego znanego z opowieści Indian o plemieniu wojowniczych kobiet żyjących nad rzeką.” Gdyby Indiego zamiast tych zdziczalych Majow goniło stado półnagich dzikusek, hmmm…
Co do jednego się zgodzę – finał mógł by być lepje pomyślany bo naprawdę nie wiem skąd ta nagła rehabilitacja Indiany i jego przywrócenie do łask na uczelni? Ale reszta? Jak najbardziej, jestem na tak!
P.S Za to lubie cykl o Indin- kazda część jest sporo inna od poprzedniej, dzieki czemu nie mam uczucia Déjà vu kiedy je oglądam, inaczej niż w przypadkow współczesnych filmow takich jak np. trylogia Spider-mana gdzie oglądając jeden film z serii można równie dobrze powiedzieć, że widziało się wszystkie.
P.S 2 Bójki bardzo mi się podobały – żadko dziś widz się w kinie efektowną ale staroświecką walkę na pięsci, dziś króluje na ekranie wymyślne i głupawe kung-fu w stylu Marixa, które z prawdziwą walką ma tyle samo wspólnego co balet z boksem. No i scena szermierki tez przypadla mi do gustu – tez teraz jest mało tego rodzaju sytuacji w filmach, a szkoda.
The_D
Użytkownik
#184 - Wysłana: 27 Cze 2008 21:25:08
Odpowiedz 
A jak znajdujesz lodówkę i wybuch atomowy?
Picard
Użytkownik
#185 - Wysłana: 28 Cze 2008 14:07:49
Odpowiedz 
The_D

jak znajdujesz lodówkę i wybuch atomowy?

Z lodowka nie bedzie problemu - moze znajdą sie tam nawet jakies srodki przezycia w postacii butelki zacnego wina albo innych napojwo przygodowych... Co do wybuchu atomowego z tym bedzie gorzej - najblizszym chyba posiadaczem atomu sa Ruskie. Wystarczy namiezyc jakis ich atomowy poligon i wcisnac sie tam wraz z lodowka!
FederacyjneMSZ
Użytkownik
#186 - Wysłana: 28 Cze 2008 14:30:56
Odpowiedz 
Picard

Ukraina posiada gdzieś w piwnicach te piekna cuda techniki
Picard
Użytkownik
#187 - Wysłana: 29 Lip 2008 13:04:21
Odpowiedz 
Na razie jeszcze fotki nie wkleje, ale podziele sie moim znaleziskiem:
RAIDERS OF THE LOST ARK-- full movie
http://www.youtube.com/watch?v=YZc6l2RfGzA
Pah Wraith
Użytkownik
#188 - Wysłana: 29 Lip 2008 20:33:46
Odpowiedz 
OK, jak zwykle wszystko robię na abarot :] Obejrzałem "Królestwo" a potem dooglądałem oryginalną trylogię. Iiiii zwcięzcą są... "1" i "3". Dwójka ma inny klimat - horrorowy. Czwórka... jest dobra. Gdyby nie zakończenie a la "X files" (a konkretnie "Fight the future") i czasem jednak widoczne ingerencje CGI byłoby prawie jak w poprzednich filmach. Dużo dobrej zabawy, wartka akcja, dobre dialogi. Niestety wszystko na końcu robi się dosłowne - brak mistycyzmu. Wprowadzenie Rosjan jako czarne charaktery jest IMO wspaniałym rozwiązaniem. Denerwuje mnie tylko Shia LeBouf, ale cóż...

Co do lodówki? No, w każdym filomie z Indym były niemożliwe rzeczy, więc nie wiem o co tyle krzyku. W końcu dr (prof.) Jones od początku miał być takim Lucasowsko-Spielbergowskim Bondem...
kanna
Użytkownik
#189 - Wysłana: 29 Lip 2008 21:20:59
Odpowiedz 
A ja sie wybieram ciągle, mam nadzieje że zdążę, zanim przstana grać. Wieklszość narzeka, ale ja sie nie dam zniechęcić...

Na razie byłam na Księciu Kaspianie, to chyba nawet starsze...
Q__
Moderator
#190 - Wysłana: 8 Sier 2008 09:30:28
Odpowiedz 
Recenzja najnowszej "Mumii", ponoć utrzymanej w klimacie podobnym do "Indiany...":
http://dk.tlen.pl/recenzje/?id_r=1176
Pah Wraith
Użytkownik
#191 - Wysłana: 8 Sier 2008 18:23:27
Odpowiedz 
Aha, jak ktoś chce kapelusz Indiany to wykonuje je gość z firmy Almina, która ma siedzibę w Łodzi. Egzemplarz wykonywany jest na miarę dla klienta (trzeba dosłąć wymiary i zdjęcia), z króliczej skóry i jest maksymalnie zbliżony do wyglądu prawdziwego kapelusza Indiany (można sobie nawet wybrać kolor i typ wygięcia z konkretnego filmu/sceny). Kapelusz taki jest lepszy od tych sprzedawanych przez Lucasa podróbek, które są wykonane z wełny. Kapelusz kosztuje 125 zł plus przesyłka. Ja się łamię czy nie kupić

O szczegóły pytajcie: info@almina.pl
Pah Wraith
Użytkownik
#192 - Wysłana: 14 Sier 2008 08:24:03
Odpowiedz 
Na 14 października studio Paramount zapowiada wydanie DVD i Blu-ray filmu "Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki". Film pojawi się na amerykańskim rynku w postaci dwupłytowych wydawnictw specjalnych.
Q__
Moderator
#193 - Wysłana: 16 Sier 2008 16:12:12
Odpowiedz 
Pah Wraith

Bardzo ciekawa wiadomość. Kto wie czy nie zamówię.
Picard
Użytkownik
#194 - Wysłana: 19 Sier 2008 14:39:16
Odpowiedz 
Polki co manza film obejrzec tu:
http://www.youtube.com/watch?v=10UIamIvSDc
Pah Wraith
Użytkownik
#195 - Wysłana: 19 Sier 2008 14:55:15
Odpowiedz 
Polki co manza

hę??
Picard
Użytkownik
#196 - Wysłana: 19 Sier 2008 15:00:32
Odpowiedz 
Pah Wraith

manza

Bo ja zainspirowany tym filmem pa ruski nawijam. Dalsze czesci filmu mozecie znaleźć w profilu uzytkowanika, ktory zamiescil pierwsza czesc. Nawet kopia niezla.
Pah Wraith
Użytkownik
#197 - Wysłana: 19 Sier 2008 15:35:59
Odpowiedz 
Nice find.
Q__
Moderator
#198 - Wysłana: 19 Sier 2008 17:13:01
Odpowiedz 
Faktycznie, fajne znalezisko .
Biter1
Użytkownik
#199 - Wysłana: 23 Sier 2008 23:57:14
Odpowiedz 
Aha, jak ktoś chce kapelusz Indiany to wykonuje je gość z firmy Almina, która ma siedzibę w Łodzi. Egzemplarz wykonywany jest na miarę dla klienta (trzeba dosłąć wymiary i zdjęcia), z króliczej skóry i jest maksymalnie zbliżony do wyglądu prawdziwego kapelusza Indiany (można sobie nawet wybrać kolor i typ wygięcia z konkretnego filmu/sceny). Kapelusz taki jest lepszy od tych sprzedawanych przez Lucasa podróbek, które są wykonane z wełny. Kapelusz kosztuje 125 zł plus przesyłka. Ja się łamię czy nie kupić

ja bym kupił gdyy nie fakt że wole jego pejcz od kapelusza

Na 14 października studio Paramount zapowiada wydanie DVD i Blu-ray filmu "Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki".
coś szybko, gdzie te stare czay gdy człowiek nie mógł sie dvd doczekać, teraz trzeba sie do kina dobrze wyrabiać zanim zdejmą

spoko ale tylko na drugie ogladanie albo dla ludzi którym nie zalezy na wrażeniach tylko na zobaczeniu.
Doctor_Who
Użytkownik
#200 - Wysłana: 9 Paź 2008 11:28:20
Odpowiedz 
Ale we wczorajszym South Parku (China Probrem) sobie nieźle sobie pojechali po Spielbergu i Lucasie apropos "Indiany Jonesa i Królestwa Kryształowej Czaszki".
kanna
Użytkownik
#201 - Wysłana: 9 Paź 2008 11:35:09
Odpowiedz 
Biter1
teraz trzeba sie do kina dobrze wyrabiać zanim zdejmą

No i własnie ja nie zdążyłam, napedu, żeby dvd z Indianą kupowac nie mam, poczekam, aż gdzies w tv pokazą.

W zamian byłam na Elegii i jestem bardzo zadowolona, zupełnie inna półka niz Indi, poleacm
Q__
Moderator
#202 - Wysłana: 9 Paź 2008 14:27:13
Odpowiedz 
Biter1

ja bym kupił gdyy nie fakt że wole jego pejcz od kapelusza

Hmm?

Doctor_Who

Ale we wczorajszym South Parku (China Probrem) sobie nieźle sobie pojechali po Spielbergu i Lucasie apropos "Indiany Jonesa i Królestwa Kryształowej Czaszki"

A niech jeżdżą. Spielberg kiedyś mnie wkurzył, mówiąc, że lubi kręciś SF, bo wtedy może myślenie wylączyć (choć szczęśliwie zrobił filmy przeczące tej zasadzie - "Bliskie Spotkania...", "Park Jurajski", "Raport mniejszości")...
Picard
Użytkownik
#203 - Wysłana: 10 Paź 2008 11:43:11
Odpowiedz 
Biter1

coś szybko, gdzie te stare czay gdy człowiek nie mógł sie dvd doczekać, teraz trzeba sie do kina dobrze wyrabiać zanim zdejmą

No tez mnie to dziwi - Mroczny rycerz tez ma sie u nas pojawic wczesnie na DVD, juz 8 grudnia. Ale pewnie cena obu plyt - Indiego i TDK - bedzie dosc sluszna.
Darklighter
Użytkownik
#204 - Wysłana: 10 Paź 2008 11:59:10
Odpowiedz 
Q__
Moderator
#205 - Wysłana: 10 Paź 2008 20:37:55
Odpowiedz 
Picard

No tez mnie to dziwi - Mroczny rycerz tez ma sie u nas pojawic wczesnie na DVD,

A ciekawe kiedy w ogólnodostępnej TV?
Q__
Moderator
#206 - Wysłana: 20 Gru 2011 15:18:57
Odpowiedz 
mozg_kl2
Użytkownik
#207 - Wysłana: 20 Gru 2011 17:16:02
Odpowiedz 
Q__

Wypluj te słowa. Indiana Jones jest tylko jeden. Niech Lucas gwałci Star Wars, bo i tak lubi a od Indiego się odczepi.
Q__
Moderator
#208 - Wysłana: 30 Paź 2013 15:34:07 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
A słyszeliście, że Indian Jones spotkał... Hana Solo (a raczej jego zwłoki)?
http://io9.com/5805510/the-lost-indiana-jones+star -wars-crossover-was-really-depressing
(To tak a'propos SW.)
mozg_kl2
Użytkownik
#209 - Wysłana: 7 Gru 2013 10:07:29
Odpowiedz 
Disney oficjalnie przejmuje serię "Indiana Jones"

Adam Siennica | 07.12.2013 08:56
Studio Walt Disney Pictures podpisuje lukratywną umowę z Paramountem, dzięki której mogą zabrać się za realizację kolejnych filmów z serii "Indiana Jones".

1386403981
Gdy Disney kupił Lucasfilm, dostał jedynie część prawa do serii "Indiana Jones", gdyż resztę posiadało studio Paramount. Na mocy podpisanej właśnie umowy Paramount zatrzymuje prawa do dystrybucji pierwszych czterech części serii i dostanie jakiś procent zysków z przyszłych filmów. Natomiast Disney zajmie się marketingiem i dystrybucją każdej kolejnej przygody słynnego archeologa.

Umowa jest ostatnim krokiem prawnym, który musiał zostać poczyniony, aby Disney mógł przygotować kolejną część serii. Na razie nie wiadomo, kto miałby się tym zająć. George Lucas ostatnio mówił o "piątce" w 2011 roku, gdy sugerował, że już wymyślił historię, lecz potrzebowała ona jeszcze tzw. MacGuffin. Jest to termin spopularyzowany przez Alfreda Hitchocka, który odnosi się do narracyjnego elementu, który napędza fabułę. Seria jest znana z tego, że MacGuffin jest artefaktem, którego poszukuje Indiana Jones. Spekuluje się, że podobnie jak przy "Star Wars" przygodami Indiany Jonesa zająłby się ktoś z młodszego pokolenia.

Możemy w najbliższych miesiącach spodziewać się oficjalnego ogłoszenia rozpoczęcia prac nad filmem. Prawdopodobnie nastąpi to, gdy ruszą prace na planie "Star Wars: Episode VII", gdyż przedstawiciele studia mówią, że jest to ich priorytetowy projekt wymagający 100% skupienia w pre-produkcji.
Q__
Moderator
#210 - Wysłana: 7 Gru 2013 10:10:59
Odpowiedz 
mozg_kl2

Disney bierze wszystko. Czekam już tylko kiedy przejmą DC... i ST.

ps. Mój ulubiony pastor o czwartej odsłonie przygód Indy'ego:
http://afortmadeofbooks.blogspot.com/2008/05/kingd om-of-crystal-skull.html
 Strona:  ««  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »» 
USS Phoenix forum / Science-Fiction / Indiana Jones

Twoja wypowiedź
Styl pogrubiony  Styl pochylony  Obraz Łącza  URL Łącza  :) ;) :-p :-( Więcej emotikon...  Wyłącz emotikony

» Login  » Hasło 
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą tutaj pisać. Zaloguj się przed napisaniem wiadomości albo zarejstruj najpierw.
 
Wygenerowane przez miniBB®


© Copyright 2001-2009 by USS Phoenix Team.   Dołącz sidebar Mozilli.   Konfiguruj wygląd.
Część materiałów na tej stronie pochodzi z oryginalnego serwisu USS Solaris za wiedzą i zgodą autorów.
Star Trek, Star Trek The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager oraz Enterprise to zastrzeżone znaki towarowe Paramount Pictures.

Pobierz Firefoksa!