USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Star Trek w Polsce / 40 rocznica w Polsce
 Strona:  ««  1  2  3  4  »» 
Autor Wiadomość
Barusz
Użytkownik
#61 - Wysłana: 14 Lis 2005 11:59:07
Jest jeszcze taka sprawa, że jak patrzę na listę obecności to są tam chyba raptem trzy osoby które w ogóle kojarzę z nicka. Spora ewolucja nastąpiła.
januszek
Użytkownik
#62 - Wysłana: 14 Lis 2005 12:21:50
Zgadzam sie z tym. Nastapila zmiana, prawie, ze "pokoleniowa". Co zupelnie nie zmienia esencji mojej wypowiedzi.
szwagier
Użytkownik
#63 - Wysłana: 14 Lis 2005 12:41:26
Nie znam sie zabardzo na tym ale wynajęcie np. jakiegoś małego kina nie jest chyba tak trudne i kosztowne, by sie na to nie złożyć. Małe, prywatne kina, poprostu ledwo przędzą. A tak możnaby zorganizować pokaz. Nie wiem jak z dostępnością filmów. To jedna z propozycji.
szwagier
Użytkownik
#64 - Wysłana: 14 Lis 2005 12:44:02
Przykładowo taki bilet do kina niech będzie normalnie kosztował 15-20 zł. W naszym przypadku niech każdy z uczestników wniesie opłatę np. 100 zł i już z tym mi sie wydaje coś da sie zrobić. Przy kinach przeważnie istnieją jakieś bary/restauracje.
januszek
Użytkownik
#65 - Wysłana: 14 Lis 2005 13:17:35
Hehe, czyli znowu: "Weźmy się i zróbcie"
Barusz
Użytkownik
#66 - Wysłana: 14 Lis 2005 14:08:22
Co zupelnie nie zmienia esencji mojej wypowiedzi.

Esencja była tak, że tamta akcja to "śmiech na sali". Reszta to interpretacja.

Impreza po premierze NEM już tu była wspominana - http://www.startrek.pl/forum/index.php?action=vthread&forum=4&topic=88 &page=0#10
januszek
Użytkownik
#67 - Wysłana: 14 Lis 2005 16:55:05
Esencja była taka, że ktokolwiek kto chciałby poważnie organizować jakiś konwent - powinien namówić do współpracy ludzi z doświadczeniem - i tu wskazówka na organizatorów prapremiery Nemesis.

Śmiechem na sali jest to, że w największej w polskiej historii imprezie około-trekowej wzieło udział ok 100 osób. Co samo w sobie świadczy o popularności ST w Polsce... Napisz to sobie na kartce, noś przy sobie, czytaj co godzinę. Może w końcu zapamiętasz
Barusz
Użytkownik
#68 - Wysłana: 14 Lis 2005 17:33:24
Esencja była taka, że ktokolwiek kto chciałby poważnie organizować jakiś konwent - powinien namówić do współpracy ludzi z doświadczeniem - i tu wskazówka na organizatorów prapremiery Nemesis.

To było stwierdzenie.


Śmiechem na sali jest to, że w największej w polskiej historii imprezie około-trekowej wzieło udział ok 100 osób. Co samo w sobie świadczy o popularności ST w Polsce...

Przecież przed chwilą zgodziłeś się, że wydarzenia sprzed paru lat mają się nijak do obecnej sytuacji (zmiana pokoleniowa itd.). Więc ich przytaczanie jest nielogiczne. Oczywiście teraz może być podobnie, ale z innych powodów.
Picard
Użytkownik
#69 - Wysłana: 14 Lis 2005 17:38:16
podobnie, ale z innych powodów.

Ale z jakich?
Barusz
Użytkownik
#70 - Wysłana: 14 Lis 2005 17:49:52 - Edytowany przez: Barusz
W skrócie kiedyś ST był w TV ale jakoś nie chwycił (kiepska pora + brak promocji ?), teraz nie ma go w ogóle.
Picard
Użytkownik
#71 - Wysłana: 14 Lis 2005 18:00:32 - Edytowany przez: Picard
teraz nie ma go w ogóle.

Ale teraz są fani, a dawnej... no ja sięnp. Trekiem do przełomu 97/98 roku nie fascynowałem.
Barusz
Użytkownik
#72 - Wysłana: 14 Lis 2005 18:11:07
Wcześniej też chyba byli fani. I chyba fanów przybywa głównie dzięki TV, ci którzy zainteresowali się dzięki Netowi to nikły procent.
Picard
Użytkownik
#73 - Wysłana: 14 Lis 2005 18:26:09
ci którzy zainteresowali się dzięki Netowi to nikły procent.

Zapewne masz racje, ale ja znam osobiście przypadki ludzi , którzy zainteresowali się Trekiem np. dzieki grą. Pograli w taką ,,Armadę" i ciekawość ich wzięła co to takiego ten ST? Ale TV to jednak główne źródło pomnażania zainteresowań tym serialem.
januszek
Użytkownik
#74 - Wysłana: 14 Lis 2005 18:32:59 - Edytowany przez: januszek
Barusz, oczywiście, zgodziłem się z tym, że nastąpiła zmiana - tyle, że na gorsze. Problem tkwi w tym, że obecnie fanów jest jeszcze mniej niż ich było. Dziś na taką imprezę nie ściągniesz nawet 50 osób. Nie mówiąc już o tym, że ogólny poziom wszelkich debat trekowych spada.
Pah Wraith
Użytkownik
#75 - Wysłana: 14 Lis 2005 19:04:27
A na dodatek mobilność i chęć do działań "w realu" tych nowych pokoleń fanów znacznie się zmniejszyła... :/
Picard
Użytkownik
#76 - Wysłana: 14 Lis 2005 19:59:18
"w realu"

Ja w realu wcale nie działam , ale czy to oznacza ,że jestem gorszym fanem?
Pah Wraith
Użytkownik
#77 - Wysłana: 14 Lis 2005 21:57:34 - Edytowany przez: Pah Wraith
[Uderz w stół, a nożyce się odezwą...] Tego nie powiedziałem, po prostu jeśli jako fani mamy promować Treka w celu pozyskiwania ludzi do fandomu, to nasze działania nie mogą się ograniczać do Netu.

PS Cieszę się, że, choćby w tej szczątkowej wersji, tak ważny dla mnie temat odżył...
Barusz
Użytkownik
#78 - Wysłana: 14 Lis 2005 22:06:10
januszek
Użytkownik
#79 - Wysłana: 14 Lis 2005 22:08:21
Fanów SW jest o rząd wielkości (co najmniej) więcej. Stąd też 150 osób to przeliczając na realia "trekowców" 15 osób.
szwagier
Użytkownik
#80 - Wysłana: 15 Lis 2005 11:30:14
Ja działam w realu. Niszcze argumentami przemądrzałych i chamskich fanów SW Na komórce mam na tapecie 1701-A, na tapecie w kompie 1701-E, wygaszacz to LCARS Niech wiedzą wszyscy!! Nieśmy dobrą nowinę alleluja Braciszka już przerzuciłem na treka. Dostanę jakiś order wkońcu?
januszek
Użytkownik
#81 - Wysłana: 15 Lis 2005 12:05:42 - Edytowany przez: januszek
Raczej powinieneś dostać w tubę... Jak każdy fanatyk-ewangelizator... Konkretnie za to, że działasz na rzecz tezy, że fani ST są debilami. Było już o tym na forum...
WarLock II
Użytkownik
#82 - Wysłana: 15 Lis 2005 12:26:26
Januszkowi chyba się emontikony nie wyświetlają, a może to brak poczucia humoru...?

No nie ważne - czas spalić na rynku kukłę Skywalkera
James T Kirk
Użytkownik
#83 - Wysłana: 16 Lis 2005 21:15:36
Raczej powinieneś dostać w tubę... Jak każdy fanatyk-ewangelizator...

A ty czego od niego chcesz? Opiszesz to może w swoim blogu i upiększysz swoimi ,,mądrymi,, wywodami? Jak tylko umiesz sie nabijać z trekerów to co tu robisz? Spieprzaj do tych swoich starwarsow jak ci sie tak podobają, a nie denerwuj porządnych ludzi.
szwagier
Użytkownik
#84 - Wysłana: 16 Lis 2005 21:30:28
Raczej powinieneś dostać w tubę... Jak każdy fanatyk-ewangelizator...

Czy ja kogoś obraziłem? Może nie zauważyłeś, że było to bardziej w formie żartu. Nazywasz nas debilami? Więc, co robisz na tym forum?
James T Kirk
Użytkownik
#85 - Wysłana: 16 Lis 2005 21:32:12
Cytuje Januszka a nie ciebie.
Picard
Użytkownik
#86 - Wysłana: 16 Lis 2005 21:39:34
fani ST są debilami

Nie , nie sadzę by prawdziwi fani nimi byli. Ale niestety najaktywniejsi pseudo fani sagi Lucasa zwykli obrażać myślących inaczej niż oni przy każdej nadarzającej się okazji. Niech sobie każdy lubi sobie to co mu się podoba , ale niech uszanuje gust innej osoby. Oczywiście fan SW ma pełne prawo powiedzieć ,że jemu sie Trek nie podoba , a ja mam prawo skrytykować z kolei ,,Gwiezdne Wojny" , ale wszystko z poszanowaniem cudzych poglądów. Innymi słowy nie należy tolerować osobników wysławiających sie w obronie SW jak niejaki Johny , który zagościł niedawno na Phoenixie.
Pah Wraith
Użytkownik
#87 - Wysłana: 17 Lis 2005 00:27:16
Innymi słowy nie należy tolerować osobników wysławiających sie w obronie SW jak niejaki Johny , który zagościł niedawno na Phoenixie.

Khem, sądzę, że jeśli Januszek zechciałby kogokolwiek tu obrazić, użyłby dużo ostrzejszych słów. Niestety, mimo iż wyraził tę myśł dość "chropowato", ma rację. Nam chyba nie wolno szerzyć nienawiści, powinniśmy trzymać wysoki poziom, nawet w obliczu chamstwa fanatyków (bo nie fanów) innych uniwersów...
szwagier
Użytkownik
#88 - Wysłana: 17 Lis 2005 01:36:56
Nie szerzę nienawiści, tylko jak jakiś nastoletni szczyl mówi mi, że star trek to gówno bo mają ta, głupie mundurki to go atakuje argumentami, jak należy pojmować treka. Nigdy nikogo nie obraziłem z tego powodu. Nie spotkałem się jeszcze fana ST, który, by obrażał fanów SW jak to robią właśie (pseudo) fani sagi Lucasa.
Pah Wraith
Użytkownik
#89 - Wysłana: 17 Lis 2005 19:54:25
Wiesz, chodzi o to, że jeśli to jest faktycznie nastopletni szczyl, to choćbyś mu 3 dni tłumaczył, on dalej będzie wiedział swoje. Są ludzie z którymi nie warto zupełnie dykutować. Prawda jest taka, że jedyne co warto, to go olać.
szwagier
Użytkownik
#90 - Wysłana: 17 Lis 2005 23:02:54
Za wiele razy olewałem, a coś ostatnio nerwowy jestem jak widze co się dzieje z nastolatkami teraz.
 Strona:  ««  1  2  3  4  »» 
USS Phoenix forum / Star Trek w Polsce / 40 rocznica w Polsce

Temat został zamknięty. Nie możesz tutaj odpowiadać.
 
Wygenerowane przez miniBB®


© Copyright 2001-2009 by USS Phoenix Team.   Dołącz sidebar Mozilli.   Konfiguruj wygląd.
Część materiałów na tej stronie pochodzi z oryginalnego serwisu USS Solaris za wiedzą i zgodą autorów.
Star Trek, Star Trek The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager oraz Enterprise to zastrzeżone znaki towarowe Paramount Pictures.

Pobierz Firefoksa!