USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Treknologia / Hipotezy....
 Strona:  ««  1  2  3  4  5  6 
Autor Wiadomość
Q__
Moderator
#151 - Wysłana: 21 Wrz 2013 15:40:43 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
Kolejne fanowskie hipotezy nt. tego kim może być Future Guy:
http://www.trekbbs.com/showthread.php?t=97939
http://www.trekbbs.com/showthread.php?t=67872
http://trekspace.ning.com/forum/topics/who-was-the -shadowy-future-guy
Co ciekawe pojawia się tam - acz zostaje, w obu przypadkach, odrzucona - wersja, że to Nero.

ps. Tyle zaś o owym panu mówi powieściowy non-canon:
http://memory-beta.wikia.com/wiki/Jamran_Harnoth
+ powiązane ciekawostki:
http://memory-beta.wikia.com/wiki/Order_of_Omega
http://memory-beta.wikia.com/wiki/DTI
Q__
Moderator
#152 - Wysłana: 17 Sty 2019 21:32:54
Odpowiedz 
Jak sądzicie, czy Kirk kiedykolwiek zetknął się z (mirrorową) Georgiou, a jeśli tak czy - jako, że oboje lubili ten sport - miał z nią romans?
Dreamweb
Użytkownik
#153 - Wysłana: 17 Sty 2019 22:47:06
Odpowiedz 
Q__:
miał z nią romans?

Albo co gorsza potomstwo. A przecież wiemy, że jego potomkowie nie zawsze od razu się ujawniają.
Q__
Moderator
#154 - Wysłana: 17 Sty 2019 23:18:04 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
Dreamweb

Dreamweb:
Albo co gorsza potomstwo.

Zakładając, że Georgiou byla minimum (pamiętajmy, że Trekowi ludzie żyją dłużej, więc i starzeć mogą się wolniej*) w wieku Yeoh, naturalne poczęcie (i utrzymanie ciąży) jest mało prawdopodobne, ale...**

* Na szeregowych mirrorów bym tego - znanego z Prime Timeline - faktu nie rzutował, ale na uprzywilejowanych, zwł. tak wysoko - czemu nie (tym bardziej, że obie Philippy tak do siebie podobne...), ci pewno mają dostęp do rozmaitych cudów medycyny...

** https://www.se.pl/wiadomosci/polska/prof-marian-sz amatowicz-o-ciazy-60-letniej-aktorki-to-moze-byc-n aturalna-ciaza-aa-cgCm-WwCQ-SXsL.html
resetta
Użytkownik
#155 - Wysłana: 18 Sty 2019 01:56:32 - Edytowany przez: resetta
Odpowiedz 
Kirk nie mirrorowy jest wybitnie nie w typie Cesarzowej. Gdzie mu do Lorki...
Wiekiem bym sie nie sugerowala w dobie cudow medycyny trekowej, zapewne zewnetrzne macice i takie tam dawno juz maja. Cesarzowa jak sadze nie jest typem, ktory by chcial latac z brzuchem 9 miesiecy i byc placzliwa czy rozkojarzona. Oraz narazona na ataki z powodu niedyspozycji i czasowej slabosci. Czy tam w ogole ci rzadzacy maja dzieci i cokolwiek ktokolwiek dziedziczy? Raczej sie zabijaja wszyscy, a trony sie zdobywa.
Zreszta byle jaka surogatke tez przeciez mogla miec, a to zadna nowosc i jakies super osiagniecie...
Uwazam, ze w MU raczej nikt nie mysli o uwiedzeniu rzadzacego na zasadzie posiadania dzieci. Ot, czasowa zabawka i moze jakies wplywy, przywileje. Haremow i konkubinatu charakterystycznego dla stylistyki azjatyckiej nie zauwazylam...
Aczkolwiek instynkt macierzynski Cesarzowa posiada i zrealizowala go sobie w postaci Michaliny.
Wg komiksu... o ile pamietam, mKirk ogolnie Cesarzowa znal, ale jego 5 letnia podroz skonczyla sie w momencie przewrotu palacowego kiedy nastapila nowa... W DSC nieskladnie sugerowali, ze malo kto zna Cesarzowa poza przybocznymi, co juz jest po prostu z gruntu glupie i niezgodne z kanonem. A nasz swiatowy poki co jeszcze niczego z MU nie zna kanonicznie... Gdyby wrzucili Kirka obok Spoka, mozna by sie zastanawiac, a na razie wszystko wskazuje na to, ze sa lata swietlne od siebie. Ze spotkaja sie za 10 lat albo w ciagu nich, a Kirk nie bedzie mial pojecia, ze to mG? No to wtedy na jakiej w sumie zasadzie ma uwodzic duzo starsza od siebie kobite, do tego zdaje sie, ze legende UF? Chyba, az tak bardzo przyrodzeniem nie mysli i nie myslal w swoich podbojach... Lorka, Admiral i Cesarzowa sa zblizeni wiekiem, Kirk to szczaw jakis obecnie (24 lata, Cesarzowa o cale jego zycie starsza, a 10 lat pozniej, to ona prawie babcia :P), a i pozniej tez.
Mam wrazenie, ze zarowno dla niego jak i dla innych fedkow plci meskiej kobiety we Flocie, ktore osiagnely pewne stanowisko niejako przestawaly byc kobietami poprzez wladze... A wmawiacie mi, ze romans nawet tylko niedomowiony i sub z Michalina to niemozliwe, bo lancuch dowodzenia, a jednoczesnie nie ma zadnych tego typu przeszkod jak chodzi o Kirka? Coz za seksizm, a moze szowinizm :P
A tak w ogole jaka realna szanse mialby Kirk znalezc sie w centrum takich wydarzen i obok takich ludzi, vipow? On w tej chwili jest nikim przeciez, jezeli w MU kariera przebiega podobnie, tam tez jeszcze nie zwrocil niczyjej uwagi.
A nasz Kirk raczej ja rozbawi niz zafascynuje, chyba, ze wlasnie go zna z MU i ma jakis sentyment, ale wydaje mi sie, ze bardziej jak do kogos w rodzaju szczeniaczka niz faceta na powaznie jak juz g. Ona to by raczej szukala innych bab albo badadmiralow... Naprawde trudno mi z naszego swiata znalezc meska postac trekowa, ktora moglaby powaznie zainteresowac taki rys bohaterki jaki prezentuje... Na pewno szuka wladzy, a jak tylko rozrywki, to przeciez nie powiaze tego z dzieckiem, no gdzie.
Zostaje chyba tylko Lorka o ile zyje... Ale nikt z kanonicznych bohaterow. Do niej to pasuje krolowa Borg i 7/9 czy Bellana, a nie te safanduly wszystkie, odwrotnie niz w zyciu heh.
Aczkolwiek gdyby tworcy pokusili sie o wrzucenie w jej poblize Bonesa-Urbana i zaserwowali im romans, to ja nie mowie nie heh.
Osobiscie uwazam, ze Cesarzowa trekowa to pewnie silenie sie na 40 cos... Chyba malo kto zdaje sobie sprawe, ze jej blizej do 60 :P

BTW wieku... obecnie na FB chyba trwa jakies cos 10yearschallange i ona wrzucila to:

chell

Jako cos co dzieli okres 10 lat, moze sciema, a moze faktycznie, tak wiec jak ona tak moze, to pewnie Cesarzowa tez, tym bardziej, ze zarowno jedna jak i druga pewnie korzystaja z jakichs drogich specyfikow medycznych i kosmetycznych, niedostepnych dla Kowalskich plus dziwy azjatyckiej medycyny i diety, kto wie, moze warto jesc tych Kelpian, nie tylko z powodu smacznosci :P

edit: szukalam takiego zestawienia i nic. Zadnego fanarta, zadnego fika, zadnego artykulu, nawet zadnego postawienia obok siebie zdjec ich dwojga. Albo nie umiem szukac, albo tylko wy na razie wpadliscie sobie na taka hipoteze. Az dziwne, bo przeciez czasu minelo sporo od zapowiedzi i kazdy widzac Spocka, pewnie myslal i Kirku, gdzie jest co robi i ktos mogl pomyslec o postawieniu go obok bohatrow DSC... Jednakze tak jak juz pisalam kiedys, ja o wiele bardziej wolalabym goscinne wystepy oryginalnych postaci i aktorow ENT niz postaci z TOS, ktore beda grane przez nowe twarze...

Co do ciekawego parowania z Georgiou chociazby tylko na poziomie konfrontacji obu bohaterek mozna by pomyslec jeszcze o Pierwszej Pikea... tyle, ze ona chyba bedzie tylko cameo...
Q__
Moderator
#156 - Wysłana: 18 Sty 2019 16:12:03 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
resetta

resetta:
Kirk nie mirrorowy jest wybitnie nie w typie Cesarzowej.

A cóż my o jej gustach wiemy? Widzieliśmy ją w akcji z Orionami, dostaliśmy niewyraźne sugestie, że z Lorcą może coś było, i jeszcze mniej wyraźne, że z Michaśką mogłoby coś być. I tyle.

resetta:
Aczkolwiek gdyby tworcy pokusili sie o wrzucenie w jej poblize Bonesa-Urbana i zaserwowali im romans, to ja nie mowie nie heh.

Bo oboje nieźle zagrani?

resetta:
Osobiscie uwazam, ze Cesarzowa trekowa to pewnie silenie sie na 40 cos... Chyba malo kto zdaje sobie sprawe, ze jej blizej do 60 :P

Możliwe, że in universe - tak.

resetta:
kto wie, moze warto jesc tych Kelpian, nie tylko z powodu smacznosci :P

Mówisz, że pierścień wokół Ba'ku składał się z ich rozdrobnionych szczątków?
Q__
Moderator
#157 - Wysłana: 5 Lut 2019 19:10:04
Odpowiedz 
Kolejne podobne pytanie... Kirk jest 3 lata starszy od Tilly, byli w Akademii w tym samym czasie.... Przespali się, czy nie przespali?
Dragon
Użytkownik
#158 - Wysłana: 5 Lut 2019 21:07:59
Odpowiedz 
Q__
Nie, bo TOS dzieje się w wszechświecie równoległym.
(mam inne teorię ale za nie był by ban)
resetta
Użytkownik
#159 - Wysłana: 5 Lut 2019 21:29:43 - Edytowany przez: resetta
Odpowiedz 
Sadze, ze Tilly nie w glowie to bylo, tylko nauka oraz pewnie taki Kirk, to nie w jej typie ani ona w jego. Ona wyraznie predzej Pikem zafascynowana, czyli nie takimi meskimi szczawiami w swoim wieku, ktorzy maja malo rozumu, a moze niekoniecznie tylko panami g.
Ja bym ja wlasnie predzej widziala z maslanymi oczami do jakiego wykladowcy niz rowiesnika.
Niemalze brakuje mi w serialu watkow, ze troche sobie do Stametsa wzdycha i zaluje, ze gej i zajety, bo to w sumie by wychodzil taki jej typ, starszy, rownie madry albo madrzjeszy facet, naukowiec... A co taki Kirk mogl jej wtedy zaoferowac? Trzy lata starszy, to i tak z rozwojem psychospolecznym dopiero podobnym do jej poziomu, inne priorytety, inne spojrzenie na te same sprawy... Przykro mi, ale przed oczy natretnie jednak pcha mi sie wersja Abramsowa, nie wiem czy stare serie kiedykolwiek pokazywaly obraz mlodego Kirka jako nie lajdackiego lobuza w akademii. W wyobrazeniach, to rzeczywiscie zawsze bardziej Noga widze jako wzor kadeta niz te wszystkie federacyjne ikony pozniej. Kirk, Picard, Scotty... pewnie Bones tez, wszyscy szaleni, korzystajacy z zycia jakby zyli w Anglii podczas nalotow... Moze tylko Kaska stateczna, jak to kobieta, trekowa do tego.
Jezeli on bylby juz wtedy tylko taki rozrywkowy, to raczej szukal super lasek... Tilly w serialu jest jednak pokazywana na taka, ze nawet dorosla, to wciaz pod dosc scisla kontrola psychiczna rodziny z roznymi decyzjami. Chociaz przy okazji imprezy DISCO raz pokazala, ze nieprawda jest uwazanie jej za nie ciagnacych do chlopakow i nie potrafiaca dobrze sie bawic... O wiele lepiej niz Burnham i Ash.
Ja jednak stawiam na to, ze kogos takieog jak Kirk ona by odstraszyla. W sensie pozytywnym, bo pewnie by po prostu bal sie kolo siebie takiej kobiety z jednej strony znerwicowanej, z drugiej kilka poziomow wyzej od niego z rozumem scislym, z trzeciej dosc nieprzewidywalna w zareagowaniu na najprostsze rzeczy, impulsywna i gadatliwa, w pewnym sensie nie mialby w ogole kontroli nad takim zwiazkiem, a on chyba po prostu lubi wiedziec, ze jak A, to wyniknie B. Sam przeciez tez zwial przed proba udomowienia...
Podsumowujac, nie, nie przespali sie, pewnie byli w ogole w innych kregach znajomych, a jak imprezeowali, to jedno nie patrzylo na drugie. Moglyby go zafascynowac te szalone wlosy, ale jakby sie odezwala z tym swoim zatapianiem w potoku slow bez sensu, to by zwial.
Q__
Moderator
#160 - Wysłana: 5 Lut 2019 23:32:04 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
Dragon

Dragon:
TOS dzieje się w wszechświecie równoległym.

Bardzo możliwe, ale czy ten wszechświat nie ma swojego Kirka?

resetta

Zwróć uwagę na dwa czynniki:
1. Kirk podobno przespał się z większą częścią Akademii (plotki mówiły i o niehumanoidach),
2. Tilly też bynajmniej dziewicą nie była (pamiętasz jej słowa nt. soldier type - JTK się tu wpiuje - i musician type?).

ps. I ja uważam, że James Tyberiusz w obu (wsystkich tsech?) liniach czasu był za młodu b. podobny.
resetta
Użytkownik
#161 - Wysłana: 6 Lut 2019 11:40:09 - Edytowany przez: resetta
Odpowiedz 
Alez oczywiscie, ze pamietam, ze ona nie jest niewydymka, nieporownywalnie z Burhnam, ktora wrecz za dziewice uwazam do spotkania Asha. Jednoczesnie nie uwazam tego ani za powod, ani za dowod, ze akurat Kirka mogla zaliczyc. Nadal uwazam, ze nie jest w jej typie, a ona w jego. Nawet nie z wygladu, chociaz pewnie tez, bo niezaleznie od gatunku w ramach ludzi, to wybieral bardzo stereotypowe laski i na starosc tak samo.
Poza tym nawet jak na seirla, to juz by bylo przegiecie, ze sobie poznala Pikea, Ent, rodzine Spokow i przespala z Kirkiem... Ja bym tego od tworcow nie kupila, nie wiem czy nie uznaliby, ze to tez za duzo wzgledem Burhham, ktora zna wszystkich i widziala wszystkich, bo nawet nie konczac akademii, moglaby na szczawia sie natknac chociazby z polecenia Pikea czy Spockow, bo jak rozumiem, jednak uznajemy, ze Spock uczyl Kirka.
Wiesz co... Niech Tilly sie przesypia z Bonesem, powaznie. Kirk niech sobie siedzi pod swoim kamieniem az do TOSa...

Jemu chodzi o to, ze swiat rownolegly niby nie ma Tilly i DSC, wiec nie ma w ogole szansy ani problemu.
Q__
Moderator
#162 - Wysłana: 6 Lut 2019 13:29:00 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
resetta

resetta:
Jemu chodzi o to, ze swiat rownolegly niby nie ma Tilly i DSC, wiec nie ma w ogole szansy ani problemu

Wiem, że Dragonowi chodzi o świat TOS bez elementów DSC, ale w takim wypadku mamy wciąż po sąsiedzku świat DSC z elementami (choćby postaciami z...) TOS.
resetta
Użytkownik
#163 - Wysłana: 6 Lut 2019 17:18:20
Odpowiedz 
Oj cos chyba przesadziles z zakreceniem hipotezy...

Istnienie lajdackiego Kirka w rownoleglym swiecie bez DSC nie wplynie na to czy sie z Tilly przespal, bo sie nie mogl z kims kto nie istnieje.

Mozemy miec rownie dobrze swiat bez bohaterow TOS z samym DSC i?

A w tym z DSC, to poki co nawet mozna sie upierac, ze albo Kirka w ogole nie ma, albo tak naprawde nie byl w tym czasie w akademii co Tilly...

On w sposob grzeczny jedynie ci napisal, ze pierdoli DSC i jego swiat i dla niego jest tylko ten rownolegly z TOSem i zadnej innej wersji nie ma, gdzie mozna by bylo gdybac o bohaterach TOSa spotykajacych bohaterow DSC heh

Ja zabawilam sie w te teorie i nie wymazuje DSC, ale tworcy powinni, dla dobra nierozwalania mozgow widzom...
No i nie majac zadnych watow i klopotow co do samego faktu istnienia w tym samym wszechswiecie danych osob, odkladajac na bok animozje co do Tilly i prob robienia z niej kretynki, nie palajac zadnym sentymentem do mlodocianej wersji Kirka, a jedynie do tej starszej, rozwinelam teorie tak, ze nie widze by te dwie osoby na siebie polecialy, nawet jak sie poznaly.
Q__
Moderator
#164 - Wysłana: 6 Lut 2019 17:23:40 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
resetta

resetta:
Mozemy miec rownie dobrze swiat bez bohaterow TOS z samym DSC i?

W bogactwie Multiversum - zapewne. Ale ten ekranowy nim nie jest (bo Sarek z Amandą, bo wspomniany Decker, bo Pike, bo Spock).

resetta:
On w sposob grzeczny jedynie ci napisal, ze pierdoli DSC i jego swiat

Dziękuję Ci, Kapitanie (Obvious).

resetta:
nie widze by te dwie osoby na siebie polecialy, nawet jak sie poznaly.

Różnie z tym mogło być - oboje młodzi, oboje lubili imprezować, ale tak serio nie jest to dla mnie najistotniejsze. Tak w sumie w pierwszym rzędzie chciałem zwrócić w żartobliwej formie uwagę, że w/w dwójka to (w zasadzie) rówieśnicy.
resetta
Użytkownik
#165 - Wysłana: 6 Lut 2019 20:41:06
Odpowiedz 
No, a ja zwrocilam uwage na to, ze wersja bez TOSa tez nijak ma sie w dyskusji nad sparowaniem. A wczesniej tak to skmentowales jakby to byl jakis argument w tym temacie.
A prosze bardzo, tak usilnie udawales, ze nie wiesz o co chodzi g.

Czy Tilly lubi imprezowac na rowni z lubieniem imprez przez Kirka? Watpie, tak jak mowilam psychicznie, to jednak ona nawet z ta roznica lat z punktu widzenia biologicznego rozwoju i roznic plci jest sensowniejsza co do priorytetow. Nie widze jej jak Kirka balangujacej wbrew jakims waznym egzaminom itp. z przekonanie, ze jakos to bedzie, ktos mi tylek uratuje. Kirk moze jest robiony na czarujacego lajdaka i jako stary, i jako mlody, ale mnie by jako mlody jednak odstreczal takim psychicznym gowniarstwem. Zakladasz, ze Tilly blizej do typowej blachary niz mlodocianej naukowiec, ktora potrafi imprezeowac, ale nie niszczyc sobie kariery hormonami?
I docen, to ze ja jestem taka pro do tej postaci, ktorej nie cierpie, a aktorki tez jakos bardzo nie lubie.

A o tym, ze Kirk jest w czasach DSC 20 paro latkiem juz pisalam. Nie wiem tylko gdzie sie fizycznie i karierowo znajduje i czy juz wtedy mu gowniarstwo wywietrzalo, czy dalej taki jak dziwnie prowadzona Tilly...
Q__
Moderator
#166 - Wysłana: 6 Lut 2019 22:01:06 - Edytowany przez: Q__
Odpowiedz 
resetta

resetta:
A prosze bardzo, tak usilnie udawales, ze nie wiesz o co chodzi

Cóż, gadasz z facetem, który kiedyś w starej forumowej sesji ST RPG, ustami niejakiego Xona, wyinterpretował - z celową złośliwością - cudzą wypowiedź "idzie jak burza" jako oznajmienie przez owego mówiącego, że na jego planecie burze mają nogi.

resetta:
Zakladasz, ze Tilly blizej do typowej blachary

Nic nie zakładam, ale pamiętam tego amancika z kubkiem w zębach*. I to, że Tylera by sama poderwała, gdyby nie to, że chciała być kurtuazyjna względem Michaśki.

* Czym on się zasadniczo od młodego Kirka różnił?

resetta:
A o tym, ze Kirk jest w czasach DSC 20 paro latkiem juz pisalam.

Mówię, że nie nadążam.
resetta
Użytkownik
#167 - Wysłana: 6 Lut 2019 22:10:12 - Edytowany przez: resetta
Odpowiedz 
Klamczuch. W tym topiku pisalam, ze szczaw 24. Przy poprzedniej teorii.
Przy okazji o dziwo serial potwierdzil te sztuczna macice mi w trzecim odcinku...
Nadal nie wiem czy to tylko taki bezmyslny tekst od scenarzystow, czy faktycznie nie walna mnie w glowie jakimis tekstami o porzuconym dziecku cesarki czy co i ze dlatego tak sie sfiksowala potem na punkcie Michaliny, a do mieszanca dziubdziala...
Kurcze... powaznie, dziesiec lat temu wymyslilam taka bohaterke, z takimi przejsciami... z jej geba i wygladem w glowie, ale dzialo to sie w poczatkach naszej ery w Chinach.
Babka, ktora byla najpierw jedna konkubina z wielu, ale dostala swoje piec minut i wierzyla, ze jej przeznaczeniem jest wspoldecydowac w cieniu o waznych sprawach panstwa, potem nagle stracila cale znaczenie i pozycje, porzucila dzieci, sfingowala swoja smierc zeby nie narazac rodu za samowole i hanbe, wyekspediowala sie na Syberie z sobie narzuconym zdaniem, ktore okazalo sie mrzonka i nigdy juz nie mogla powrocic do domu i osiadla na wajgurenskich ziemiach. Po drodze zaadaptowala siostrzenice towarzysza podrozy. A obecnie paleta sie po swiecie razem ze zwariowana pol Greczynka pol Druidka, wspolnie rozwiazujac rozne zadania i zagadki niczym sam Dee g
Q__
Moderator
#168 - Wysłana: 6 Lut 2019 22:33:04
Odpowiedz 
resetta


resetta:
Klamczuch. W tym topiku pisalam, ze szczaw 24. Przy poprzedniej teorii.

Cześcią nienadążania jest i niezapamiętywanie o czym gadaliśmy...
 Strona:  ««  1  2  3  4  5  6 
USS Phoenix forum / Treknologia / Hipotezy....

Twoja wypowiedź
Styl pogrubiony  Styl pochylony  Obraz Łącza  URL Łącza  :) ;) :-p :-( Więcej emotikon...  Wyłącz emotikony

» Login  » Hasło 
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą tutaj pisać. Zaloguj się przed napisaniem wiadomości albo zarejstruj najpierw.
 
Wygenerowane przez miniBB®


© Copyright 2001-2009 by USS Phoenix Team.   Dołącz sidebar Mozilli.   Konfiguruj wygląd.
Część materiałów na tej stronie pochodzi z oryginalnego serwisu USS Solaris za wiedzą i zgodą autorów.
Star Trek, Star Trek The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager oraz Enterprise to zastrzeżone znaki towarowe Paramount Pictures.

Pobierz Firefoksa!