USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Star Trek / Enterprise NCC-1701 a ST XI
 
Autor Wiadomość
twi
Użytkownik
#1 - Wysłana: 17 Paź 2007 17:48:36
Odpowiedz 
IESB posted a brief report on J.J. Abrams upcoming Star Trek movie, in which they talk about new rumors regarding the production.

According to the site, "what about the beloved spaceship, the Enterprise NCC 1701? Is it going to look like the ship that we remember from the original show and films?"

"Nope." wrote IESB "We have been told that the Enterprise has been redesigned. I have not been able to get specific details of how the old and new ship will differ but I have been told by multiple sources including people working on the film that the ship will indeed be different."

The IESB editor continues saying "I'm a little lost for words, I always expected that the inside of the ship would be redesigned for the new film but that the actual look of ship, the hull, nacelles, saucer would remain intact. This is one report that I hope that we are wrong about but all indications are that we are not."


Enterprise ma zostac przeprojektowany* do nowego filmu ciekawe tylko jak mocno, watpie zeby to byl model z TOSu w lepszej rozdzielczosci. ;f
Z powyzszego textu wynika ze zmienione ma byc glownie wnetrze ale nigdy nic nie wiadomo. : P

Jak wedlug was powinien wygladac nowy enterprise wypolerowany model z TOSu czy moze konstrukcja calkiem odmienna przypominajaca okrety z nowych serii i entka

tak czy tak jest juz niezle namieszane (akiropodobny NX-01) a moze byc jeszcze gorzej ... niestety

dla zachety fanowski* model enterprise wykonany przez Gabe Koerner'a pracujacego przy ostatnim sezonie Entka



i animacja http://www.youtube.com/watch?v=oP6PEVWyGF0
Sh1eldeR
Użytkownik
#2 - Wysłana: 17 Paź 2007 18:00:29
Odpowiedz 
To na pewno bedzie bardzo kontrowersyjna decyzja, jesli tylko okaze sie prawdziwa.

Nie jestem totalnym purystą i uwazam, ze model Entka trzebaby 'podrasowac', ale najchetniej zobaczylbym podrasowanie w stylu dodania wiekszej liczby detali i ogolnie skorzystanie z nowoczesnej techniki tworzenia obrazu komputerowego. Nie chcialbym natomiast zobaczyc calkiem odmienionego okretu. Na pewno musialby zachowac swoj charakter. Szczerze mowiac to nie wiem jak mialby wygladac entek na tyle dyskretnie i na tyle dobrze podrasowany, by podobal sie i fanom TOS i nawet nie-trekkerom. Czy stworzenie czegos takiego w ogole jest mozliwe?

Na pewno nie mam zamiaru narzekac dopoki nie zobacze okretu. No i w ogole sprobuje za duzo nie narzekac, mimo ze w tym trekkies sa przewaznie rewelacyjni .

Btw. twi po co te gwiazdki w tekscie? Mialy symbolizowac jakies adnotacje (ktore sie nie pojawily), czy tak se je powstawiales?
Darnok
Użytkownik
#3 - Wysłana: 17 Paź 2007 18:21:19
Odpowiedz 
Fanowski obrazek jest całkiem całkiem i ostry i tradycyjny
Picard
Użytkownik
#4 - Wysłana: 17 Paź 2007 18:29:11
Odpowiedz 
twi

Poruszyłeś bardzo ciekawą kwestię- bo jak wytłumaczyc nawet zmiane wygladu wnetrz Enterprise wzgledem tych znanych z TOS? Moze to detal- ale ja bardzo ciekaw jestem jak pogodza obie rzeczy- stare wnetrza w TOS i nowe w nowym filmie- nie lamiac kanonu. Jakies logiczne wytulmaczenie czemu wyglad pomieszczen starego Entka razil mrogajacymi lampeczkami itp. gadzetami a teraz swiecic pewnie bedzie cieklokrystalicznymi monitorami? Ciekawe czy pan Spoc bedzie mial swoja oslawiona tube mikroskopowa- czy jak zwac to dziwaczne urzadzonko z TOS sluzace do monitorowania przestrzeni?
A co do modelu samego statku- mam nadzieje, ze obedzie sie bez znaczacych zmian konstrukcyjnych. zreszta czego brakuje klasie Constitution?
waterhouse
Moderator
#5 - Wysłana: 17 Paź 2007 18:38:39
Odpowiedz 
czyżby zapowiedź innej linii czasowej lub nawet "nowego" kanonu?
Domko
Użytkownik
#6 - Wysłana: 17 Paź 2007 18:59:13
Odpowiedz 
Jeżeli Enterprise Kirka wyglądałby tak jak na pracach Koerner'a, to jestem za. Wygląda on kształtem identycznie do tego z TOS-a, ale jednocześnie ma dodane wiele detali. Chyba to miał na myśli Sh1elder, tak?
fang
Użytkownik
#7 - Wysłana: 17 Paź 2007 19:13:47
Odpowiedz 
ten model ma fajne gondole i sekcję napędową ale spodek wydaje się dużo za mały w stosunku do tyłu i niespecjalnie wygląda- za cienki i za mały
antena satelitarna wygląda kiczowato- wolę deflektor

poza tym wygląd okrętu i jego wnętrze to chyba nie kanon- bo jeśli tak to każdy film jest alternatywną rzeczywistością, dla mnie kanon to suche informacje tekstowe a nie zdjęcia
Q__
Moderator
#8 - Wysłana: 17 Paź 2007 20:18:56
Odpowiedz 
twi

dla zachety fanowski* model enterprise wykonany przez Gabe Koerner'a pracujacego przy ostatnim sezonie Entka

Byle nie był niepotrzebnie "przekombinowany" jak ten z Phase 2...

waterhouse

czyżby zapowiedź innej linii czasowej lub nawet "nowego" kanonu?

I to możliwe...

fang

poza tym wygląd okrętu i jego wnętrze to chyba nie kanon

Kanon to każdy fakt ekranowy...
Picard
Użytkownik
#9 - Wysłana: 17 Paź 2007 20:20:13
Odpowiedz 
fang

jego wnętrze to chyba nie kanon- bo jeśli tak to każdy film jest alternatywną rzeczywistością

Mogl bys powiedziec o co w tym wypadku Ci sie rozchodzi? Bo to,ze statki i ich wnetrza zmianialy sie na przestrzeni lat jest rzecza jak najbardziej oczywista. Tu chodzi o to by nie ukazywac wnetrza okretu, ktory juz byl uprzednio pokazywany w danym okresie czasu jako statek tak a nie inaczej wyposazony i uzadzony jako calkiem innaczej wygladajacego i inaczej wyekwipowanego.
Q__
Moderator
#10 - Wysłana: 17 Paź 2007 20:32:16
Odpowiedz 
Picard

Tu chodzi o to by nie ukazywac wnetrza okretu, ktory juz byl uprzednio pokazywany w danym okresie czasu jako statek tak a nie inaczej wyposazony i uzadzony jako calkiem innaczej wygladajacego i inaczej wyekwipowanego.

I tu zgoda. Bo taka zmiana oznaczałaby "grzebanie w kanonie".
twi
Użytkownik
#11 - Wysłana: 17 Paź 2007 21:48:47
Odpowiedz 
1.kanon juz zostal zachwiany przez entka w ktorym technologia federacji wygladala o wiele nowoczesniej niz w TOSie, owszem technika posuwa sie do przodu ale mogli to realistyczniej przedstawic

2. w newsie (nie wiem ile w nim jest prawdy) pisze ze wiekszosc zmian zajdzie w wnetrzu statku czyli znow mamy problem bo nawet w ds9 zostaly przedstawione oryginalne wnetrza z TOS co teraz bedzie podwojnie kluc w oczy :F
Q__
Moderator
#12 - Wysłana: 17 Paź 2007 21:56:16
Odpowiedz 
twi

kanon juz zostal zachwiany przez entka w ktorym technologia federacji wygladala o wiele nowoczesniej niz w TOSie, owszem technika posuwa sie do przodu ale mogli to realistyczniej przedstawic

Co do tego: zgoda. (Zresztą wzorcem dla ENTka mógłby być konkurencyjny B5.)
Picard
Użytkownik
#13 - Wysłana: 17 Paź 2007 22:08:07
Odpowiedz 
twi

nie wiem ile w nim jest prawdy) pisze ze wiekszosc zmian zajdzie w wnetrzu statku czyli znow mamy problem bo nawet w ds9 zostaly przedstawione oryginalne wnetrza z TOS co teraz bedzie podwojnie kluc w oczy

Słuszna uwaga! Wogole uwazam,ze krecenie prequali- na zasadach na jakich chca je krecic spece z Paramount- robić się nie powinno. A wiadomo cos dokladnie o nowym wygladzie wnetrz- co ma sie zmienic?
Q__
Moderator
#14 - Wysłana: 17 Paź 2007 22:10:37
Odpowiedz 
Picard

Słuszna uwaga! Wogole uwazam,ze krecenie prequali- na zasadach na jakich chca je krecic spece z Paramount- robić się nie powinno.

Hmm, to dlaczego Roddenberry chciał zreBootowac TOS w duchu TMP?
Picard
Użytkownik
#15 - Wysłana: 17 Paź 2007 22:17:26
Odpowiedz 
Q__

Hmm, to dlaczego Roddenberry chciał zreBootowac TOS w duchu TMP

Ostatecznie jednak najwyraźniej odzegnal sie od tego pomyslu- i bardzo dobrze zrobil- a cokolwiek powiedziec o obecnych pomyslach na re-boot zauwaz, ze nie zrobil juz go ojciec sagi co definitywnie przekresla caly pomysl jako negacje oryginalu.
Q__
Moderator
#16 - Wysłana: 17 Paź 2007 22:24:53
Odpowiedz 
Picard

Ostatecznie jednak najwyraźniej odzegnal sie od tego pomyslu-

Bo fanatyczni fani sie uparli...

a cokolwiek powiedziec o obecnych pomyslach na re-boot zauwaz, ze nie zrobil juz go ojciec sagi co definitywnie przekresla caly pomysl jako negacje oryginalu.

Chyba, żeby oparli się na wygrzebanych z jakiejś szuflady koncepcjach Roddenberry'ego...
Picard
Użytkownik
#17 - Wysłana: 17 Paź 2007 22:31:22
Odpowiedz 
Q__

Bo fanatyczni fani sie uparli...

I dobrze zrobili- dzieki temu mamy wspaniale filmy z zaloga TOS takie jak Star Trek VI i kanoniczne ich kontynuacje w postacii TNG i poźniejszych seriali.

Chyba, żeby oparli się na wygrzebanych z jakiejś szuflady koncepcjach Roddenberry'ego...

W co osobiscie bardzo watpie- prawa do Star Treka to jedno a prawa do pomyslow jego zmarlego tworcy to calkiem inna rzecz
twi
Użytkownik
#18 - Wysłana: 17 Paź 2007 22:34:07
Odpowiedz 
Q__
Hmm, to dlaczego Roddenberry chciał zreBootowac TOS w duchu TMP?

to jeszcze chyba nie bylby najgorszy pomysl tym bardziej ze pomiedzy tos,tmp a nawet poczatkami tng nie bylo az tak wielkiej przerwy i nie razilo by to tak jak teraz po tylu latach i sezonach

a odchodzac do treka calkiem niezly ruch jak na moj pierwszy temat
Slovaak
Użytkownik
#19 - Wysłana: 17 Paź 2007 22:35:10
Odpowiedz 
Enterprise na orbicie przy zachodzie słońca wspaniale wygląda Ci od efektów mogli by się uczyć jeszcze więcej od wytwórni Lucasa
Q__
Moderator
#20 - Wysłana: 17 Paź 2007 23:29:47
Odpowiedz 
Picard

I dobrze zrobili- dzieki temu mamy wspaniale filmy z zaloga TOS takie jak Star Trek VI i kanoniczne ich kontynuacje w postacii TNG i poźniejszych seriali.

Zauważ, że dalsze TOSowe filmy wychodzą od TMP, reboot nie ma tu nic do rzeczy.

W co osobiscie bardzo watpie- prawa do Star Treka to jedno a prawa do pomyslow jego zmarlego tworcy to calkiem inna rzecz

Wszystkio zależy od dogadania isę z wdową,

twi

to jeszcze chyba nie bylby najgorszy pomysl tym bardziej ze pomiedzy tos,tmp a nawet poczatkami tng nie bylo az tak wielkiej przerwy i nie razilo by to tak jak teraz po tylu latach i sezonach

Owszem, mniej by raziło. (Z tym, że przerwa czasowa pomiedzy TOS a TNG była aż nazbyt spora.)

Slovaak

Enterprise na orbicie przy zachodzie słońca wspaniale wygląda

Ino te gondolki nieszczególne...
Slovaak
Użytkownik
#21 - Wysłana: 18 Paź 2007 00:22:33
Odpowiedz 
Ino te gondolki nieszczególne...

E tam, cudne są. Mi się tak spodek średnio podoba ale może być razem z całością
Q__
Moderator
#22 - Wysłana: 18 Paź 2007 00:40:17
Odpowiedz 
Slovaak

E tam, cudne są. Mi się tak spodek średnio podoba ale może być razem z całością

Wolałem wersję z TMP
Domko
Użytkownik
#23 - Wysłana: 18 Paź 2007 08:36:09
Odpowiedz 
Ja też. Ale skoro ma to być Constitution przed refitem, to musi mieć kształt ten sam.

A propos tego, że widzieliśmy wnętrza w DS9. Pojawił się też w ENTku jako USS Defiant. A ponieważ była to też klasa Constitution, więc można powiedzieć, że poza TOS-em wnętrza pokazano 2 razy.

Zauważcie jednak, że w ENTku są one przyciemnione i nie wyglądają jak dyskoteka. Rozumiem trochę twórców, że nie chcą eksponować wnętrz pokazywanych w latach 60-tych, ale IMHO wystarczy odpowiednie oświetlenie i dodanie drobnych szczegółów - tak jak jest to z pokazanym modelem Enterprise NCC-1701. To samo, a jednak bardziej nowoczesne.

Natomiast jestem przeciwny całkowitym zmianom wnętrz, ich kolorystyki i ogólnego wyglądu.
Slovaak
Użytkownik
#24 - Wysłana: 18 Paź 2007 08:45:19
Odpowiedz 
Natomiast jestem przeciwny całkowitym zmianom wnętrz, ich kolorystyki i ogólnego wyglądu.

Ja jestem za. Jakby nie patrzeć to TOS nie pasuje do późniejszych filmów i seriali a Roddenbery chciał go ulepszyć więc moim zdaniem te zmiany są dobre.
Domko
Użytkownik
#25 - Wysłana: 18 Paź 2007 08:48:46 - Edytowany przez: Domko
Odpowiedz 
Ale mówię o kanonie. I, jak pokazał ENTek, da się zmienić pewne detale i oświetlenie, że nadal są to te same pomieszczenia, ale nie wyglądają jak dyskoteka z lat 60-tych.

Jak takie zmiany zostaną wprowadzone raz to będą musiały być ciągle. Wyobraźmy sobie, że za paręnaście lat ktoś postanowi znowu grzebać w kanonie TOS-a i zmieni to, co teraz zostało zmienione. A wszystko w celu dopasowania wyglądu pomieszczeń i fryzur do aktualnych trendów. A kto powiedział, że w Federacji nie panuje moda na feerię kolorystyczną na statkach i fryzury a'la Beatelsi?
Hazral
Użytkownik
#26 - Wysłana: 18 Paź 2007 09:34:31
Odpowiedz 
Ale mówię o kanonie. I, jak pokazał ENTek, da się zmienić pewne detale i oświetlenie, że nadal są to te same pomieszczenia, ale nie wyglądają jak dyskoteka z lat 60-tych.

Podpisuje sie pod tym. Ale mam wrażenie że to co zobaczymy na ekranie będzie pierwszym Enterprise (drugim?) tylko z nazwy :/
Domko
Użytkownik
#27 - Wysłana: 18 Paź 2007 09:38:43
Odpowiedz 
Ja też, niestety, mam takie odczucie. :/
Pah Wraith
Użytkownik
#28 - Wysłana: 18 Paź 2007 10:36:16
Odpowiedz 
http://www.startrek.pl/article.php?sid=554
znajdziecie tu ciut informacji o nowym Enterprise
twi
Użytkownik
#29 - Wysłana: 18 Paź 2007 12:03:05
Odpowiedz 
Pah Wraith

za duzo sie nie dowiedzielismy ale przynajmniej nie dostaniemy trzeciej akiry
( podoba mi sie akira ale oryginal nie jej klony o nazwie enterprise )
Q__
Moderator
#30 - Wysłana: 18 Paź 2007 18:46:26
Odpowiedz 
Domko

Ja też. Ale skoro ma to być Constitution przed refitem, to musi mieć kształt ten sam.

Tu się zgadzamy.

Zauważcie jednak, że w ENTku są one przyciemnione i nie wyglądają jak dyskoteka. Rozumiem trochę twórców, że nie chcą eksponować wnętrz pokazywanych w latach 60-tych, ale IMHO wystarczy odpowiednie oświetlenie i dodanie drobnych szczegółów - tak jak jest to z pokazanym modelem Enterprise NCC-1701. To samo, a jednak bardziej nowoczesne.

A ja naiwny liczyłem, że w ENT pokażą płynnie przejście od obecnej estetyki wahadłowców NASA do estetyki rodem z TOS, brak tego przejścia mnie rozczarował...

Slovaak

Ja jestem za. Jakby nie patrzeć to TOS nie pasuje do późniejszych filmów i seriali a Roddenbery chciał go ulepszyć więc moim zdaniem te zmiany są dobre.

Jeśłi już, to powinni trtzymać sie wnętrz w stylu TMP.

Domko

A kto powiedział, że w Federacji nie panuje moda na feerię kolorystyczną na statkach i fryzury a'la Beatelsi?

I liczyłem, że w ENTku pokaża narodziny tej mody... I jakoś zostanie to uzasadnione.

Hazral

Ale mam wrażenie że to co zobaczymy na ekranie będzie pierwszym Enterprise (drugim?) tylko z nazwy

Pożyjemy, zobaczymy...

twi

podoba mi sie akira ale oryginal nie jej klony o nazwie enterprise

Zwłaszcza, ze w TMP był taki śliczny stary Enterprise...
 
USS Phoenix forum / Star Trek / Enterprise NCC-1701 a ST XI

Twoja wypowiedź
Styl pogrubiony  Styl pochylony  Obraz Łącza  URL Łącza  :) ;) :-p :-( Więcej emotikon...  Wyłącz emotikony

» Login  » Hasło 
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą tutaj pisać. Zaloguj się przed napisaniem wiadomości albo zarejstruj najpierw.
 
Wygenerowane przez miniBB®


© Copyright 2001-2009 by USS Phoenix Team.   Dołącz sidebar Mozilli.   Konfiguruj wygląd.
Część materiałów na tej stronie pochodzi z oryginalnego serwisu USS Solaris za wiedzą i zgodą autorów.
Star Trek, Star Trek The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager oraz Enterprise to zastrzeżone znaki towarowe Paramount Pictures.

Pobierz Firefoksa!