USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / USS Phoenix / Skąd jesteście?
 Strona:  ««  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »» 
Autor Wiadomość
kanna
Użytkownik
#211 - Wysłana: 21 Lut 2008 12:03:56
Odpowiedz 
Hazral

W Lidlu da sie płacic kartą, w Biedronce - nie. Dla mnie wybór jest jasny
maris
Użytkownik
#212 - Wysłana: 21 Lut 2008 12:23:21 - Edytowany przez: maris
Odpowiedz 
Heh, w Toruniu Lidl stoi obok Biedronki, dzieląc ze sobą parking, to sie nazywa dopiero dziki kapitalizm



Macie takie miejsce, gdzie jak sie patrzy przez brame na rzeke, to wygląda ona jak morze.

heh, czyżby chodziło Ci o pokój dla nowożeńców w jednym z hoteli?? tylko takie miejsce osobiście kojarzę =))
kanna
Użytkownik
#213 - Wysłana: 21 Lut 2008 12:37:09
Odpowiedz 
maris
pokój dla nowożeńców w jednym z hoteli??

Nie , nie pokój dla nowozeńców Choc mieszkałam w miłym hotelu w centrum.

Na Starym Mieście (? nie wiem, czy tak sie to nazywa), w obrębie murów, są bramy. Jedna z nich wychodzi na Wisłę Jak staniesz w dobrej odległości, to góra bramy przysłania drugi brzeg i sie wydaje, że to nie rzeka, a morze
mr homn
Użytkownik
#214 - Wysłana: 21 Lut 2008 17:07:18 - Edytowany przez: mr homn
Odpowiedz 
maris
Toruń (bez skojarzeń proszę).
jestem początkujący star-trek'owiec, co się na TOS złapał... złapała. =)


No to jest nas dwoje Może pierniczka?

kanna
Na Starym Mieście (? nie wiem, czy tak sie to nazywa), w obrębie murów, są bramy. Jedna z nich wychodzi na Wisłę Jak staniesz w dobrej odległości, to góra bramy przysłania drugi brzeg i sie wydaje, że to nie rzeka, a morze

Na Starym mieście są przynajmniej 2 takie bramy Wisła też szeroka więc to możliwe A jak się w Toruniu podobało?

Hazral
Heh, w Toruniu Lidl stoi obok Biedronki, dzieląc ze sobą parking, to sie nazywa dopiero dziki kapitalizm

Hehe, zgadza się! Obok jest jeszcze Polo Market, a w obrębie 500 metrów Careffour Express, Tesco i Torimpex Trade! To dopiero kapitalizm!
maris
Użytkownik
#215 - Wysłana: 21 Lut 2008 17:19:23
Odpowiedz 
mr homn
No to jest nas dwoje Może pierniczka?

a poproszę

kanna
Nie , nie pokój dla nowozeńców Choc mieszkałam w miłym hotelu w centrum.

z pewnego pokoiku też jest widoczek taki =)

Hazral
Heh, w Toruniu Lidl stoi obok Biedronki, dzieląc ze sobą parking, to sie nazywa dopiero dziki kapitalizm

Hehe, zgadza się! Obok jest jeszcze Polo Market, a w obrębie 500 metrów Careffour Express, Tesco i Torimpex Trade! To dopiero kapitalizm!


dobrze, że mieszkam w innej część Toronto =) i mam tylko Reala pod ręką =)
Dragon
Użytkownik
#216 - Wysłana: 10 Kwi 2008 13:05:44 - Edytowany przez: Dragon
Odpowiedz 
A teraz ja się przyznam skąd ja jestem. Podkarpacie, a dokładniej gdzieś między Jasłem a Krosnem. A co dokładnego miejsca zamieszkania powiem tylko że mieszkańców spokojnie starczyło by na załogę okrętu typu Constitution.
Eviva
Użytkownik
#217 - Wysłana: 10 Kwi 2008 13:20:47
Odpowiedz 
A ja jestem z Warszawy. Tu się urodziłam i tu zapewne umrę, czyli nie można powiedzieć, żebym miała wygórowane ambicje.
Delta
Użytkownik
#218 - Wysłana: 11 Kwi 2008 14:17:44 - Edytowany przez: Delta
Odpowiedz 
Eviva
Tu się urodziłam i tu zapewne umrę, czyli nie można powiedzieć, żebym miała wygórowane ambicje.

Aż tak źle się tam mieszka?





Przyszło mi na myśl, że skoro już wszyscy piszą gdzie mieszkają (jak to mówił Kolopak: "dom jest tam gdzie trafisz" ), to może dla odmiany powiedzcie gdzie byście chcieli mieszkać, gdybyście nie mieszkali tam, gdzie mieszkacie?
Eviva
Użytkownik
#219 - Wysłana: 11 Kwi 2008 14:41:21
Odpowiedz 
Aż tak źle się tam mieszka?

Wiesz, tak średnio. Zwariowane miasto, jak z gorszej planety.
Dragon
Użytkownik
#220 - Wysłana: 11 Kwi 2008 15:25:04
Odpowiedz 
Gdzie ja bym chciał mieszkać? Hmmmm, po obejrzeniu The Thing chyba przeprowadziłbym sie na Antarktydę, jakaś baza z załogą która by mnie tolerowała, tv satelitarna, bardzo szybki internet i regularne dostawy zaopatrzenia, mały magazyn broni, jakaś robótka przydatna dla rządu i gra muzyka! Nikt już nie musi się ze mną męczyć i mnie oglądać, cicho, spokojnie, odludzie miejsce w sam raz dla takich jak ja.
Domko
Użytkownik
#221 - Wysłana: 11 Kwi 2008 16:48:11
Odpowiedz 
Odpowiadając na pytanie Delty:

jestem z Krakowa, mieszkam w Krakowie, chciałbym mieszkać w Krakowie.
Bogdan
Użytkownik
#222 - Wysłana: 17 Kwi 2008 09:03:13
Odpowiedz 
Jestem z Warszawy . Jak wygram tolotka kupie dom we Wladysławowie nad morzem.
Benjamin Sisko
Użytkownik
#223 - Wysłana: 17 Kwi 2008 09:23:00
Odpowiedz 
Wszędzie pomijana Łódź.
Bogdan
Użytkownik
#224 - Wysłana: 17 Kwi 2008 10:09:55
Odpowiedz 
Spoko Warszawa , Kraków , Zduńska Wola , Przasnysz , gdy nadejdzie czas jak u chorążego Kima w DNA uaktywnią się odpowiednie geny i wrócimy na rodzinną planetę.
sineater
Użytkownik
#225 - Wysłana: 17 Kwi 2008 15:34:57
Odpowiedz 
Legnica na zmianę z Wrocławiem
Benjamin Sisko
Użytkownik
#226 - Wysłana: 17 Kwi 2008 17:55:33
Odpowiedz 
Bogdan
Spoko Warszawa , Kraków , Zduńska Wola , Przasnysz , gdy nadejdzie czas jak u chorążego Kima w DNA uaktywnią się odpowiednie geny i wrócimy na rodzinną planetę. - e tam geny, wirusa się nabawił chłopaczyna biedny i kobitki mu zawróciły w głowie.
Margot
Użytkownik
#227 - Wysłana: 19 Kwi 2008 17:16:02
Odpowiedz 
Mieszkam w Bydgoszczy... trudno powiedzieć czy mnie to zadowala. Chociaz mieszkać będzie się lepiej kiedy otworzą Cinema City, nie bedę musiała jeździć do Torunia (to piękne miasto, ale zupełnie nie po drodze) na większość filmów których nie ma w Multikinie.
Ogólnie miasto składa się z korków, zepsutych autobusów i Twardowskiego co o 12 wychodzi z okienka i śmieje się demonicznie, przy okazji strasznie dymiąc.
Eviva
Użytkownik
#228 - Wysłana: 19 Kwi 2008 18:43:47
Odpowiedz 
Tak jak większość dużych miast... Trzeba jakoś w tym wszystkim żyć.
MacGyver
Użytkownik
#229 - Wysłana: 19 Kwi 2008 22:16:56
Odpowiedz 
Lokalizacja: Śląskie, Żory
Następna: USS Enterprise - ale to za III wieki

Pozdrawiam!!
Scimitar
Użytkownik
#230 - Wysłana: 20 Kwi 2008 15:57:08
Odpowiedz 
Póki co krążę między Krakowem a Murzasichlem (takim zadupiem koło Zakopanego).
biter
Użytkownik
#231 - Wysłana: 10 Lis 2008 23:50:16
Odpowiedz 
Teraz Q się pośmieje że odgrzebuje starocie ale sibie poczytałem cały topic i dostałem depresji, tylko centralna i południowa Polska, a ze wschodu nic.... wiedziałem że Lublin to zaścianek świata ale żebym nie miał nikogo bliżej jak w promieniu 150 km.... straszne
Delta
Użytkownik
#232 - Wysłana: 11 Lis 2008 00:16:07
Odpowiedz 
biter
ale sibie poczytałem cały topic i dostałem depresji, tylko centralna i południowa Polska, a ze wschodu nic.... wiedziałem że Lublin to zaścianek świata ale żebym nie miał nikogo bliżej jak w promieniu 150 km.... straszne

Widać nie dogrzebałeś się jesccze do tego tematu.
http://www.startrek.pl/forum/index.php?action=vthr ead&forum=4&topic=548&page=0#7

Poza tym był kiedyś lubelski oddział POGF-u.
http://www.ikckronos.prv.pl/

Fani ST są jak Zmienni z Dominium -są wszędzie.
biter
Użytkownik
#233 - Wysłana: 11 Lis 2008 00:49:40
Odpowiedz 
Tia, ale z ich aktywnością w Lublinie to trochę jak z BORG po Kaśce, ani widu ani słychu. aż Romulan na głównych wrogów wybrać było trzeba.

BTW Do Kronosa sie dogrzebałem, biedak jest w moich kategoriach martwy, jak ja ubolewam że nie mieszkam pod Krakowem, do noszenia sprzętu przy produkcji Horizona bym się załapał.
Eviva
Użytkownik
#234 - Wysłana: 11 Lis 2008 07:33:57
Odpowiedz 
biter

Ba, ja niestety z Warszawy, tak że Horizon poza mym zasięgiem również się znalazł. Pozostał mi płacz i zgrzytanie zębów.
Arek
Użytkownik
#235 - Wysłana: 11 Lis 2008 09:10:06
Odpowiedz 
tak że Horizon poza mym zasięgiem również się znalazł. Pozostał mi płacz i zgrzytanie zębów.

Ja niestety z Dziergowic, więc już z innej galaktyki, i o horizonie nie mam co mażyć. A ak fajnieby się sprzęt nosiło!
Eviva
Użytkownik
#236 - Wysłana: 11 Lis 2008 09:14:15
Odpowiedz 
Arek

Co robić. Zresztą, o ile wiem, to zdjęcia już ukończono. Pozostaje mi pocieszać się myślą, że i tak najlepiej znam się na pisaniu, nie na aktorstwie czy wogóle pracy przy filmie.
biter
Użytkownik
#237 - Wysłana: 11 Lis 2008 10:49:06
Odpowiedz 
Eviva

zapoponuj chłopakom pisanie scenariuszy
Eviva
Użytkownik
#238 - Wysłana: 11 Lis 2008 11:05:37
Odpowiedz 
biter
zapoponuj chłopakom pisanie scenariuszy

Z tym to oni sami sobie radzą, i to, o ile wiem, wcale dobrze. Naprawdę, nie wylecieli komecie spod ogona, i gdyby mieli taka wytwórnię jak Paramount, to hoho! i ja pierwsza żebrałabym pod drzwiami, żeby mnie przyjęli do pomocy.
Domko
Użytkownik
#239 - Wysłana: 11 Lis 2008 12:32:00
Odpowiedz 
Z tym to oni sami sobie radzą, i to, o ile wiem, wcale dobrze. Naprawdę, nie wylecieli komecie spod ogona, i gdyby mieli taka wytwórnię jak Paramount, to hoho! i ja pierwsza żebrałabym pod drzwiami, żeby mnie przyjęli do pomocy.



Przydałaby się na pewno taka wytwórnia - to byśmy przynajmniej 1-szy sezon już kończyli.
biter
Użytkownik
#240 - Wysłana: 11 Lis 2008 12:40:06 - Edytowany przez: biter
Odpowiedz 
Domko

A ile was kosztuje ta zabawa za odcinek?? tak z czystej ciekawości.

Eviva

Też bym warował pod drzwiami takiej wytwórni. Swoją drogą może jak chłopaki będą kręcić drugi odcinek czy któryś to bym sie zerwał z uczelni i pracy do Krakowa
 Strona:  ««  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »» 
USS Phoenix forum / USS Phoenix / Skąd jesteście?

Twoja wypowiedź
Styl pogrubiony  Styl pochylony  Obraz Łącza  URL Łącza  :) ;) :-p :-( Więcej emotikon...  Wyłącz emotikony

» Login  » Hasło 
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą tutaj pisać. Zaloguj się przed napisaniem wiadomości albo zarejstruj najpierw.
 
Wygenerowane przez miniBB®


© Copyright 2001-2009 by USS Phoenix Team.   Dołącz sidebar Mozilli.   Konfiguruj wygląd.
Część materiałów na tej stronie pochodzi z oryginalnego serwisu USS Solaris za wiedzą i zgodą autorów.
Star Trek, Star Trek The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager oraz Enterprise to zastrzeżone znaki towarowe Paramount Pictures.

Pobierz Firefoksa!